Hello people, my favorite sushi is that the tiger roll, is very sweet and crispy. What sushi roll do you like? :D Hola gente, mi sushi favorito es el rollo de tigre, es muy dulce y crujiente. ¿Qué rollo de sushi te gusta? :D