38

gosh03

Gosh
optimist, mother, wife, biologist
Available
Used
Resource Credits
234 Followers
94 Following
Warsaw
January 7, 2018
gosh03
polish
7y
RE: Od A-udrey do Z-ajefajnie czyli ALFABET mojego życia...
Super! Strój dla córki to już wyższa szkoła jazdy :) Moje dotychczasowe osiągnięcia to kołderka dla lalki córki :), spódniczka dla lalki, zestaw 2x czapka + komin dla synka i córki, obecnie pracuję nad
$ 0.000
0
gosh03
polish
7y
RE: Od A-udrey do Z-ajefajnie czyli ALFABET mojego życia...
Fajnie piszesz, tekst po prostu płynie :) bardzo mnie ciekawią twoje doświadczenia z szyciem, ponieważ sama stawiam pierwsze kroki w tej dziedzinie :)
$ 0.201
1
2
gosh03
polish
7y
RE: Maszyna i ja - Początek wielkiej przyjaźni? #2 Czapki i kominy dla dzieci
:) punktem wspólnym naszych urządzeń jest ostre zakończenie
$ 0.000
2
1
gosh03
polish
7y
RE: Witajcie w moim domu Steemianie... i napijcie się ze mną filiżanki "małej czarnej"! (POLSKA WERSJA)
śliczna baletnica! :) co do wystroju to szczególnie podobają mi się zegary i radio, świetnie dodają klimatu...
$ 0.221
2
1
gosh03
blog
7y
RE: Spider pet called Stefan / Zwierzątko zwane Stefan
:) although Stefan is a friend, as part of our friendship, we give ourselves a lot of space, of course Stefan's space is in the terarium and mine outside ... so our friendship is supported by glass :)
$ 0.000
2
RE: Feed Your Minnows BOT - FREE UPVOTE GIVEAWAY - Season 22 Registration
#feedme
$ 0.000
0
gosh03
blog
7y
RE: Happy Sunday Steemit, Share Your Golden Hour And Long Exposure Photography!
:) cool
$ 0.000
1
RE: My treasure find: Streetart Wroclaw - Wall Painting *Peaceful dream*/ Moje cenne znalezisko: Sztuka Uliczna Wroclaw - Mural *Spokojny sen*
nieźle! moja interpretacja : pieniądze pozwalają na spokojny sen :) google street view: (
$ 0.000
2
gosh03
polish
7y
RE: Za plecami mojego męża czyli 16 RZECZY, KTÓRYCH NIKT CI NIE POWIE ZANIM POŚLUBISZ KOLARZA! (POLSKA WERSJA)
Plusy i minusy życia ze sportowcem... bardzo ciekawy artykuł i płynąca z niego nauka kompromisów w życiu małżeńskim... dobrze piszesz i przyjemnie się czytało, dzięki!
$ 0.234
3
1
gosh03
polish
7y
RE: Maszyna i ja - Początek wielkiej przyjaźni? #1 pościel dla lalek
Dzięki za ostrzeżenie i link do regulaminu
$ 0.000
1
gosh03
giveaway
7y
RE: Feed Your Minnows BOT - FREE UPVOTE GIVEAWAY - Season 21 Registration
#feedme
$ 0.000
0
gosh03
travel
7y
RE: 30 SBD giveaway: Share your most romantic travel photo to celebrate the St. Valentine’s Day!
nice contest
$ 0.000
1
gosh03
steemit
7y
RE: Let community projects upvote your great posts - update 02-2018
thanks a lot for this essence
$ 0.000
0
gosh03
giveaway
7y
RE: Feed Your Minnows BOT - FREE UPVOTE GIVEAWAY - Season 20 Registration
#feedme
$ 0.000
0
gosh03
polish
7y
RE: Zmasowany atak na kryptowaluty
Nie wiedziałam, że Coin Market Cap tez miał w swój udział w wywołaniu paniki :) dzięki za sporo ciekawy newsów
$ 0.000
1
RE: My treasure find: Beetle / Moje Cenne znalezisko: Żuk
LOL, eating leaves, chilling...
$ 0.000
1
RE: My treasure find: Beetle / Moje Cenne znalezisko: Żuk
dziękuję za identyfikację znaleziska :)
$ 0.000
0
RE: My treasure find: Friendly Squirrel / Moje Cenne znalezisko: Przyjacielska Wiewiórka
dziękuję
$ 0.000
0
RE: Tether USDT - is it a scam?
well done, good research
$ 0.000
0
gosh03
polish
7y
RE: Tether - Czy grozi nam upadek rynku o 80%?
bardzo ciekawe informacje, scam czy alternatywa dla fiat, sama nie jestem przekonana czy używać tether...
$ 0.000
0

Follow, be first to know

Nothing found in comments.