52

cat.cat

You will win if you don’t quit.
Available
Used
Resource Credits
148 Followers
42 Following
July 13, 2017
cat.cat
tr
7y
ÇOCUKLUĞUMA DÖNDÜM
Dün gece çocukluğuma döndüm. en yakın Arkadaşımın nişanlısının 12 yaşında bir kızı var dün onu almaya gittik geri döndüğümüzde sitenin bahçesinde yerden yüksek oynamaya başladık öyle bir anda durup dururken.
$ 0.021
4
1
cat.cat
tr
7y
CHARLİE CHAPLİN
Charlie Chaplin, İngiliz sinema yönetmeni, oyuncu, yazar, film müziği bestecisi, kurgucu ve komedyen. sinemanın ilk dehalarından birisi... en sevdiğim filmi ise ‘Büyük Diktatör’. Bu filmde ki son konuşma
$ 0.479
10
5
cat.cat
tr
7y
THE BİG BANG THEORY
Benim canım Sheldon'ımın oynadığı nami değer TBBT; Chuck Lorre ve Billy Prady tarafından yaratılmış Amerikan durum komedisi. İlk bölümü 24 Eylül 2007'de CBS' de yayınlanmıştır. Oyuncuları; Kaley Cuoco
$ 23.259
19
2
cat.cat
tr
7y
‘FEMİNİZM’: SANMA Kİ SADECE KADINLAR ÖZGÜRLEŞECEK
Feminizm; ‘XVIII. yüzyılda Fransa’da filozoflar ve kadın yazarlarca ortaya atılan ve savunulan, daha sonraki yüzyıllarda her toplumda yandaş bulan, kadının siyasal ve toplumsal haklar bakımından erkekle
$ 21.784
12
cat.cat
tr
7y
ANAERKİLLİK VARDI BİR ZAMANLAR
Anaerkillik toplumda kadının baskın olma halidir. ‘Aile ve devlet idaresinde annenin veya anne soyundan gelen en yaşlı bir kadının hakim olduğu toplum düzenine anaerkil düzen denir. Böyle toplumlarda,
$ 0.104
14
5
cat.cat
blog
7y
90’LARA GİDELİM HADİ
Ah benim güzel, özlediğim çocukluğum.. 90’lar.. benim için her zaman yeri bende ayrıdır.. hele bakkal amcalardan aldığımız sakızlarımız, meşelerimiz, sokak oyunlarımız, büyüklerle olan ilişkimiz. Çocukluğum
$ 15.647
15
2
cat.cat
blog
7y
AMA EN GÜZELİ "THELMA AND LOUISE"
Yol filmi. Alışılmışın dışında 1991 yılında Amerika'da çekilmiş ve başrollerini iki kadın paylaşıyor. Bütün film onlar üzerinden dönüyor. Özgürlüğün ne demek olduğunu iyi bilen, erkeklere boyun eğmeyen
$ 25.961
19
cat.cat
blog
7y
ASKER OLDU SEVDİCEĞİM
Hayatımdaki en değerli varlığı askere gönderdim. Arkadaşlarımız dediki siz zaten uzaktan ilişki yürütüyorsunuz bir şey olmaz sizi çok fazla etkilemez. Ama kaçırdıkları bir şey vardı bu uzaktan ilişki yürütmek
$ 25.992
18
cat.cat
blog
7y
AH O ESKİ DİZİLER…
Ben 93 doğumluyum. Az buz hatırlıyorum 2000’li yılların başlarında ki Türk dizilerini. Şimdinin dizileri benim ciddi ciddi midemi bulandırıyor. Bu kadar mı yapmacık, bu kadar mı zorlama olur. Oyunculuğun
$ 26.889
17
1
cat.cat
blog
7y
İster İnan İster İnanma Ama Onsuz Kalma!
Babam diyor ki; 'senin gibi, bilime kendini adamış bir insan nasıl olur da fala inanır'. İnanıyorum napayım hele ki arkadaşlarıma baktığım falların %90'ı çıkmış bir insanken ben neden inanmayayım :) Cinlerim
$ 23.324
14
2
cat.cat
blog
7y
Son Zamanlarda İzlediğim En İyi Film: Kelebek Etkisi ve Reankarnasyon
Biliyorum çok geç kaldım bu filmi izlemek için ama bir türlü denk gelmemişti. 2 gün önce Refik'le oturup izledik. Öylesine akıcı bir film ki. Uzun zamandır bu kadar sürükleyici bir film izlememiştim. Zamanın
$ 24.455
16
2
cat.cat
tr
7y
İlk Saha Deneyimim: Sakin Şehir
Nisan ayının ilk haftalarında sosyoloji bölümümün araştırma görevlisi’nin Sakin Şehir adlı Doçent’lik araştırması için Seferihisar’a gittim gönüllü olarak. 1 hafta kadar orada konakladık gün boyu bir sürü
$ 5.894
11
2
cat.cat
tr
7y
Psikoloji’nin En Büyük Palavrası: Kişisel Gelişim Kitapları
Bayılırım kitap okumaya, araştırmaya, öğrenmeye ama sevemedim bir türlü sevemedim kişisel gelişim kitaplarını. Bu kadar doğallıktan uzak, bu kadar kapitalizm kokan, bu kadar samimiyetsiz başka kitap türü
$ 23.157
14
1
cat.cat
tr
7y
Siz Hiç Rezonans Diye Bir Şey Duydunuz Mu?
Bende bir kaç ay öncesine kadar duymamıştım. Nisan ayında Seferihisar'a Sakin Şehir araştırması yapmaya gittiğim zamana kadar ( başka bir yazımda bundan da bahsedeceğim). Araştırma ekibinde Züleyha abla
$ 29.164
18
cat.cat
tr
7y
Pilates Ebru Şallı’dan Önce Neredeydi?
fotoğraf:corefittheloft Geçen sene bir Fitness merkezine yazıldım içerisinde zumbadan pilatese kadar her şey vardı. İlk gün beni pilatese çağırdılar bende merak edip bir yapayım dedim. 3 gün yerimden
$ 21.726
14
2
cat.cat
tr
7y
'Feminist Misiniz?'
Dün gece bir video izledim, mikrofon sokaklar da dolaşıp insanlara 'feminist misiniz?' diye soruyor. Gelen cevapları duyunca kahkaha atmamak elde değil ama insan üzülüyor. 'Hayır, mobilyacıyım' diye cevap
$ 21.047
14
cat.cat
tr
7y
En Güzel Dinginlik: Meditasyon
fotoğraf:indigodergisi Meditasyon benim hayatımda iyiden iyiye ilgi duyduğum şeylerin başında gelmeye başladı çünkü bir türlü vücudum rahat pozisyona geçemiyor. Boynumu kasıyor, dişlerimi sıkıyorum sürekli.
$ 5.811
13
3
cat.cat
tr
7y
Tekrar geldim
Merhaba aslında aranıza önceden katılmıştım ama steemit şifremi kaybettim bu sebeple yeni bir steemit açtım yazılarıma buradan devam edeceğim. Tekrar selamlar !
$ 0.147
7
5

Follow, be first to know

Nothing found in blogs.