Esa es mi pregunta .. que os gusta mas ? estas son algunas propuestas , podeis hacer vuestra propuesta en comentarios si lo deseais :
- Videos investigando "in situ" .
-psicofonias
-Fotos de sitios abandonados e interesantes.
-Documentacion sobre sitios .
-Leyendas de Aragón y el resto de España .
That's my question .. what do you like more? These are some proposals, you can make your proposal in comments if you wish:
- Videos investigating "in situ".
-psicofonias
- Pictures of abandoned and interesting sites.
-Documentation on sites.
-Legends of Aragon and the rest of Spain.