ချစ်ရသူဆိုတဲ့သူငယ်ချင်းဟာ

ချစ်တတ်ဖို့ဆိုတာ တကယ်တော့မလွယ်ကူလှဘူးဗျ တစ်
ဖက်လူက ကိုယ့်ကို နားလည်မပေးနိုင်ချိန်တွေ ဆိုရင်ပိုဆိုး
တတ်လေ့ရှိတယ် ဒါကကျွန်တော့်လက်တွေ့ သူငယ်ချင်း
(Friends ship) တောင် အတော်မလွယ်ကူတာ ဒါကတော့
(My life & my self) နဲ့ယှည်ပြောချင်းပါဘဲ။ဘဝမှာ သူ
ငယ်ချင်း အပေါင်းသင်းကသေချာပေါက်လိုအပ်တယ်ဒါ
ပေမယ့် သူတို့ကကိုယ့်ကို မလိုအပ်ဘဲ ကိုယ်က လိုအပ်နေ
ယုံနဲ့ကတော့အဆင်မပြေနေဘူးဆိုတာ ကျနော် သိလိုက်
ရပီးတဲ့နောက်ပိုင်းမှာတော့ဗျာ။

ကျွန်တော်ပျော်ပျော်နေတယ် အရင်လိုအပေါင်းသင်းမ
မက်တော့ဘူး ကိုယ့်ကို ချေသူတေကိုလဲမရောတော့စလို
ကိုယ့်ဝါသနာ ကို ဦးစားပေးလေ့လာတော့တယ် သူတို့တေ
နဲ့ပေါင်းလို့ပညာ ပိုတိုးတက်မလာဘူး ဆုတ်ယုတ်ဖို့ဘဲရှိ
တယ် မနာလိုပီး ဆဲမခံရရင်ကံကောင်း ကျနော် တစ်
ယောက်ထဲနေတတ်လာတယ်။ကျနော့်အတွက်ကအဆင်
ပြေနေပါတယ် ။ကျနော်အဆင်ပြေနေတာ သူတို့မြင်ပီး သူ
တို့စိတ်တေအဆင်မပြေနေမှာတော့ဆိုးမိတယ်ဗျာ။
6:18pm
GTM time zone 6:30+
5.12.21

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center