တခါက-2

သူ႔ကိုလိုက္ပို႔ျပီး ျပန္လာမွ ကြ်န္ေတာ္က ေရအျမန္ခ်ိဳး ထမင္းစားျပီး အလုပ္ကိုသြားတယ္။ဒါက အလုပ္ဖြင့္တဲ႕ မနက္တိုင္း ကြ်န္ေတာ္လုပ္တဲ႕ ဂ်ဴတီပါ။ညေနေရာက္ျပန္ေတာ့လည္း ကြ်န္ေတာ္က အလုပ္သိမ္းတာေစာတယ္။အိမ္ျပန္ေရာက္တာနဲ႕ ညေနစာခ်က္ ျပီးရင္ေရခ်ိဳးရင္း ကြ်န္ေတာ့ အဝတ္နဲ႕သူအေပါ္အကၤ် ီေလးေတြ ေလ်ွာ္ေပးတယ္။ခင္ဗ်တို႔ ေတြးမွာေပါ့ ေယာက္်ားေလး ျဖစ္ျပီး အကၤ် ီပါ ေလ်ွာ္ေပးတာေတာ့ လြန္တာေပါ့လို႔။ဒါေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္သူ႕ကို အရမ္းခ်စ္တယ္ေလ။သူသက္သာဖို႔ေပါ့။ဒီလိုနဲ႕ အရမ္းခ်စ္ခဲ႕ႀကတာေပါ့။ကြ်န္ေတာ္သူ႔မအတြက္ လုပ္ေပးေနရလို႔ ေပ်ာ္ေနတာေပါ့။သူလည္း ကြ်န္ေတာ္အခုလိုဂရုစိုက္ေပးတာကိုေက်နပ္ေနမိသည္။

credit source
ကြ်န္ေတာ္ကတစ္ခါတေလ ေသာက္တက္ပါတယ္။ဒီေန႔က လစာ ထုပ္ျပီးေနာက္ရက္။ပိတ္ရက္လည္းျဖစ္ ညေနကလည္း ေစာင္းလာျပီဆိုေတာ့ ေသာက္မယ္ဆိုျပီး ေတြးထားေပါ့။အေတြးကို အေကာင္ထည္ေဖာ္ဖို႕သူမကိုေျပာျပီး လိုင္းခန္းကေန ေစ်းဆိုင္အသြား တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ ဆရာနဲ႕ေတြ႔ေတာ့ ဆရာကို ေခါ္လာျပီ chan beer ၁၀ဗူး ဝယ္ျပီး အိမ္ျပန္လာတာေပါ့။

သူမက တစ္ေယာက္ထဲအိမ္မွာ တစ္ခါတေလေသာက္တာ မေျပာေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ့ဆရာကို သေဘာမက်ဘူးေလ။ဆရာက အေသာက္တလိုင္းေပါ့ဗ်ာ။ကြ်န္ေတာ္ကိုလဲ ဆရာနဲ႕ တြဲမိျပီး ဆရာလို အေသာက္သမား ျဖစ္သြားမွာကို စိုးရိမ္တယ္ေလ။ဒါေႀကာင့္ အိမ္ကို ဝင္လိုက္တာနဲ႕ သူမရဲ႕ မေက်နပ္တဲ႕မ်က္ဝန္းေတြ စေတြ႔ရျပီ။ကြ်န္ေတာ္တို႔လည္း မသိျခင္ေယာင္ေဆာင္ျပီး ဆက္ေသာက္ေနတာေပါ့။

ေသာက္ရင္း္ ေသာက္ရင္း စကားေျပာရင္းနဲ႕ ည ၈ နာရီေလာက္ေရာက္ေတာ့ သူမထံမွ ေပါက္ကြဲသံစဥ္မ်ား ထြက္လာပါေတာ့တယ္။`ဟဲ႕ အေကာင္ နင္အရက္သမားနဲ႕ ေပါင္းျပီး Sအရက္ပဲ ေသာက္ေန နင့္မိဘက အရက္ေသာက္ဖို႔ သင္ေပးလိုက္တာလား Sအေကာင္ သူေတာင္းစားျဖစ္မဲ႕ အေကာင္ နင္က Sဆင့္မရွိတဲ႕ သူနဲဲ႕ေပါင္းျပီး Sေရးမပါတာေတြ လုပ္ေနတယ္ ဟုတ္လား´ သူမမ်က္ႏွာမွာ တခါမွမျမင္ဘူးတဲ႕ ခတ္ထန္မႈေတြ ျမင္လိုက္ရတယ္။

ကြ်န္ေတာ္လည္း အစပိုင္းမွာ ေႀကာင္ေနျပီး ေနာက္မွ ကိုယ့္မိတ္ေဆြ ဆရာရဲ႕ေရွ႕မွာ ဒီလို အေျပာခံရေတာ့ ရွက္တာေရာ အနည္းငယ္ ေသာက္ထားတာေရာ ေပါင္းျပီး ေယာက္်ားတစ္ေယာက္အတြက္ ရွက္စရာ အေကာင္းဆံုး အလုပ္ကို လုပ္မိသြားတယ္။သူမေျပာျပီးလို႕ စကၠန္႔ ပိုင္းအတြင္း ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ လက္ဝါးဟာ သူမရဲ႕ ပါးေပါိကို က်ေရာက္သြားပါေတာ့တယ္။ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ ဆင္ျခင္တံုတရား ကင္းမဲ႔လွ တဲ႕ လက္ေတြဟာ သူမရဲ႕ပါးေပါ္မွာ ေျပးလႊားေနပါ ေတာ့တယ္။

ဆရာက ကမန္းကတန္း ထဆြဲလိုက္ ခ်ိန္ သူမလည္း ငိုျပီး အိပ္ယာထဲ ေျပးဝင္သြားပါေတာ့တယ္။ဆရာလည္း ျပန္သြားတယ္ ကြ်န္ေတာ္ မွားသြားျပီ ဆိုတာ သိလိုက္ပါတယ္။ဒါေပမယ့္ အရာအားလံုးဟာ ျပီးသြားပါျပီ။ကြ်န္ေတာ့ မ်က္ဝန္းမွာ မ်က္ရည္ေတြ ေဝ႔ေနသလို သူမရဲ႕ ပါးေပါ္က်ေရာက္ေစခဲ႕တဲ႕ ကြ်န္ေတာ့ လက္ေတြကို မုန္းမိသလို ကြ်န္ေတာ့ကိုယ္ကို လည္း မုန္းမိတယ္။

ကြ်န္ေတာ္ သူမကို အထပ္ထပ္ေတာင္းပန္ေပမယ့္ သူမထံမွ ငိုရိႈက္သံကလြဲလို႔ ဘာစကားသံမွ ျပန္မႀကားေတာ့ပါ။နံနက္လည္း လင္ခါနီးျပီ သူမထံမွ ငိုရိႈက္သံမ်ား ႀကားေနရစဲ။ကြ်န္ေတာ့ထံမွ သက္ျပင္းသံမ်ား ထြက္ေနစဲ။ံနံနက္မိုးလင္းျပီ။သူမအဝတ္ေတြ အိပ္ထဲ ထည္းေနသည္။ကြ်န္ေတာ္ အထပ္ထပ္ေတာင္းပန္ ေနေပမယ့္ သူမ အလုပ္ကို သူမဆက္လုပ္ေနသည္။ျပီးေတာ့ သူမအထုပ္ေလးဆြဲျပီး ကြ်န္ေတာ္ထံမွ အျပီးပိုင္ ထြက္သြားပါေတာ့တယ္။ကြ်န္ေတာ္ သူမကို တားဆီး လို႔မရေတာ့ပါ။

credit source
ကြ်န္ေတာ့ရင္ဘက္ထဲမွာ သူမနာမည္ကို ယခု အခ်ိန္ထိ တမ္းတေနစဲ ေအာ္ေခါ ္ေနစဲ။သူမကို ခ်စ္စဲ။ေန႔ရက္တိုင္းေမ်ွာ္ေနစဲ။သို႔ေသာ္ သူမျပန္မလာေတာ့ပါ။ ကိုယ္ခ်စ္တဲ႕သူအေပါ ္မိန္းကေလး တစ္ေယာက္အေပါ ္မွာ ေယာက္်ားတစ္ေယာက္ အတြက္ ရွက္စရာ အေကာင္းဆံုးအလုပ္ကို လုပ္မိလို႔ ေနာင္တတရား ေတြးနဲ႕ ေန႔ရက္တိုင္း သိမ္ငယ္ေနစဲ။ငါ နင့္ကို အရမ္းခ်စ္တယ္ သဲ ရယ္။ျပန္လာခဲ႕ေပးပါ။

@zinminnaing

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency