A Journey through India: one photo every day #11 - Gangtok [ENG/ITA]




Hi everybody,
I started a Photo Journey through India. I will post one photograph each day with a little note of clarification. I trust you like it!

To a great degree appealing, wonderfully uproarious and wreathed in mists - Gangtok, the capital city of the Sikkim can likewise give you a marvelous perspective of Mt. Kanchenjunga, at a removed horizon. The flawless slope station settled in mountains and mists is additionally a base for a mess of trekkers to the Himalayan mountain ranges. The hypnotizing kaleidoscopic excellence and the lovely winding slope streets are significantly all the more stunning if seen from a bird?s eye see in a link auto.

The name significance slope top, Gangtok can be securely said to be a standout amongst the most excellent slope stations in the nation. With everything in simply the appropriate sum from a mix of social personalities to urbanization, Gangtok is a breathing and dynamic piece of heaven of the upper east. It has an astounding perspective of mount Kanchenjunga, the third most noteworthy mountain crest on the planet. Likewise like everything around it, Gangtok is copious in common magnificence and has different regular attractions, for example, the Tsomgo Lake, Ban Jhakri falls, Tashi perspective and that's only the tip of the iceberg. Different spots to visit incorporate the Enchey Monastery, Ganesh Tok, Do Drul Chorten Rumtek Monastery, and so on. Likewise, waterway Teesta is a standout amongst other spots for wilderness boating in North East India.


Ciao a tutti,
Ho iniziato un viaggio fotografico attraverso l'India. Pubblicherò una fotografia ogni giorno con una piccola nota di chiarimento. Mi fido che ti piaccia!

Estremamente seducente, piacevolmente chiassoso e avvolto da nuvole - Gangtok, la capitale del Sikkim, può anche regalarti una vista spettacolare del Monte. Kanchenjunga, in un orizzonte lontano. La stazione di collina incontaminata immersa tra montagne e nuvole è anche una base per un sacco di escursionisti sulle catene montuose dell'Himalaya. La bellezza affascinante e prismatica e le bellissime e sinuose strade collinari sono ancora più mozzafiato se viste da un volo a volo d'uccello in una funivia.

Il nome che significa collina, Gangtok si può tranquillamente dire di essere una delle stazioni di collina più belle del paese. Con tutto nella giusta quantità da una miscela di identità culturali all'urbanizzazione, Gangtok è un angolo di respiro e dinamico paradiso del nord-est. Ha una splendida vista sul monte Kanchenjunga, la terza vetta più alta al mondo. Inoltre, come tutto ciò che lo circonda, Gangtok è ricco di bellezze naturali e ha varie attrazioni naturali come il Lago Tsomgo, le cascate Ban Jhakri, il belvedere Tashi e altro ancora. Altri luoghi da visitare includono il monastero di Enchey, Ganesh Tok, il monastero di Do Drul Chorten Rumtek, ecc. Inoltre, il fiume Teesta è uno dei posti migliori per il rafting nel nord-est dell'India.


Cable Car

source
source
source



H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now