Kişisel Evrimin #DoğayaDönüş

IMG_20170806_113654_515.jpg

MERHABA ARKADAŞLAR

Bu benim ilk blog yazım. Öncelikle kendimi sizlere tanıtmak istedim.
2011 senesinde üniversite okumak için Batı Karadeniz Bölgesinde yer alan Bartın'a geldim. Türkiye şartlarında henüz kişisel evrimimizi tamamlayamadan bölüm tercihini yaptığım için sevmediğim bir bölümü okudum.Eh hal böyle olunca inşaat Mühendisliğini bitirmem 6 sene sürdü.!

20180317_134049.jpg

Üniversitede okurken garsonluk dahil birçok işte çalıştım. Son senemde kendi alanım olan inşaat mühendisliğine adım attım.2 sene boyunca büyük bir firmanın şantiye işlerini yaptım.Fakat sevmediğinizbir işi yapmak gerçekten zor ve yorucudur. Okuduğum zamanlarda çadır ve kamp hayatıyla tanıştım ve en büyük hobilerim haline geldi kamp ve seyahat. Paramın olmadığı ama mutlu zamanlardı. Karadeniz Ege ve Akdeniz Bölgeleri olmak üzere bir çok yere seyahat ettim.Param olmadığı için otostop çektim ve hiç bir zaman konaklamaya para harcamadım. Bu benim evrimimi tamamlamaya başladı.Tek gezdim.Bazen arkadaşlar edindim onlarla birlikte gezdim. Bir süre sonra hobi olmaktan çıkıp yaşam tarzı haline geldiğini farkettim. Okul bitti iş başladı bu sefer para geldi ama o huzur ve mutluluk ortamı yok oldu.2 senenin sonunda sisteme kişisel başkaldırışımı yaptım istifa ettim. Bu istifa sadece işten değildi. Sistemden istifa etmiştim. Gezmeye devam ettim gittiğim yerlere bu sefer çırıl çıplak gittim. Parasız yürüyerek ve otostop çekerek. Yemek yiyebilmek için kolyeler yapıp sattım ve hala hayattayım. Hatta hiç yaşamamış gibi hayattayım.

IMG_20161106_014559.jpg

Şimdi ki planım ise gezmek istediğim bölgelerde ufak işler yaparak Türkiye gezimi tamamlamak. Yaklaşık 6 ay sonra kafamda ki sınırları yok edip Asya ya doğru yola çıkacağım. Gezilerimi yaşadıklarımı bu platformda sizlerle paylaşacağım. Kendim ile ilgili söyleyeceklerim bu kadar vakit ayırdığınız için teşekkür ederim.

IMG_20170718_134530_848.jpg

YAKIN TÜM PARALARI AŞIK OLACAĞIZ!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now