DOKTOR'dan müthiş buluş! Kulak İDMANTÖRÜ..

Nedir bu Doktorlardan çektiğim? Ne zaman hastaneye gidip bir muayene olsam, ya komik şeyler oluyor ya da sinirler bozulmuş halde eve dönüyorum.

Efendim, bir çok Dr. macerası yaşadım ama son bir tanesini anlatayım sizlere..


img source

Son günlerde kulaklarımda bir işitme problemi olduğunu farkettim. Gerçekten de evdekilerin konuşmalarını bir defada anlayamıyor, tekrar ettiriyordum.
Ha bugün geçer, ha yarın geçer derken zaman ilerledi. Evdekiler de sürekli "Nee! Ne demiştin" dediğim için artık bozuluyorlardı.
İlle de hastaneye gidip kulakların için bir doktora görüneceğiz dediler.

Eşim dedi ki, "ben filan gün için Üniversite hastanesindeki bir Profesör Hoca'dan randevu aldım.. 86 TL ödeyeceğiz ve sen muayene olacaksın!"

Emir içişleri bakanından gelir de uymamak olur mu?
"Tamam, gidelim bakalım" dedim "İşitme problemi gerçekten varsa bunun tedavisi pek olmaz. Kalıcı hastalıktır diye biliyorum ben bu işitme kayıplarını. İnşallah yanılıyoumdur. İlacı yok, tedavisi de yok. Boşuna para vereceğiz Hoca'ya.. Nasılsa bana bir KULAKLIK CİHAZI verip gönderecekler" diye ekledim.

Neyse.. günü gelince eşimle birlikte hastaneye gittik. Hocaya durumu anlattım.
Hoca, bir ön muayene sonrasında "Sana işitme için TEST yapmamız lazım" dedi ve beni küçük bir odaya aldı. Müzik seti kulaklığına benzer iri bir kulaklığı taktım.
Farklı sesler gelmeye başladı. Azdan çoğa, tizden kalına farklı sesler için test yaptı. Ayrıca, özel seçilmiş bazı (gıcık) kelimeleri söylüyor ve benim tekrarlamamı istiyordu.. Dediklerini aynen yaptım.. Küçük odada işimiz bitince tekrar Hocanın odasına döndük.

İşte bana söyledikleri:

"Kulaklarınızda % bilmem kaç işitme kaybı var. Size dijital falan filan özelliklere sahip kaliteli bir kulaklık için RAPOR vereceğz. Bu raporla, devletin ödediğinin üzerine fark ödeyip kulaklığınızı alacaksınız." dedi.

ve Prof. HOCA ekledi..

"Kulaklığınızı lütfen sürekli kullanın, ihmal etmeyin. İhtimal ki, bu alet sayesinde kulaklarınızdan beyine ses nakli yapan sinirler SES İDMANI YAPARAK, düzelme sağlanabilir"

Ben de şaşkınlıkla şöyle soruvermişim:

"Hocam, benim müzik dinlerken veya film izlerken kullandığım çok kaliteli bir kulaklığım var. Madem verdiğiniz cihaz idman yaptıracak, bu aleti almasam da kendi ses kulaklığımı kullansam aynı kapıya çıkmaz mı?"

Hoca, "mmmmm.. eeeee!" sesleriyle biraz durakladı.. Yüzünde ciddi bir ifadeyle yanıma yaklaşıp elini omzuma koydu ve şöyle dedi..

"DOKTOR SEN MİSİN, YOKSA BEN MİYİM? BEN NE DİYORSAM O! BU CİHAZI KULLANACAKSIN!"

Teşekkür edip RAPORU aldım ve eve döndük.

Doktorun verdiği cihazı satın almadım.. 4 BİN TL'ye yazık değil mi? Bu parayla gider STEEM alırım daha iyi :-)
Kendi kulaklığımı kullanıp HOCANIN "DEDİĞİ İDMAN YAPTIRMA" faaliyetlerim aynen devam ediyor.

Evde herkes "BUGÜN KULAK İDMANINI YAPTIN MI?" diyerek Dr.'u anıp gülüşüyorlar..

Bakalım İDMAN işe yarar mı, yoksa boş bir lakırtı mıdır zamanla anlayacağız.

Geçmişte de, 3 aylık ömrüm kaldığını söyleyen Dr'lardan tutun, yazdığı reçeteye habersizce YASAKLANMIŞ ilaç yazanına kadar bir çok vukuat atlattım.
Ameliyata almaya kalkışan DR'lar bile oldu ama Allah'tan, beni kesip biçmelerine razı olmadım :-)
Şükür TURP gibiyim..

Yumurta ve tereyağını, KOLESTEROL YAPAR gerekçesiye hastalara yıllarca YASAKLAYAN tıp dünyası, son 40 yılın tüm hastalarından ÖZÜR DİLEDİ ve bolca yiyin demeyi başardı. Bu konu, medyada da çok yer almıştı. Yumurta, tereyağı ve yağlı kuzu etini bolca yiyebilirsiniz diyen Prof. Dr CANAN KARATAY Hoca'nın da kulakları çınlasın.. Çok severim kendisini..

Allah, kimseyi DOKTORLARA MUHTAÇ etmesin.. Fakat onları EKSİK de etmesin..


Buna benzer komik ve enteresan "HASTANE - DOKTOR" maceralarınız varsa, döktürüverin YORUMLARINIZI..

Ben de gidip KULAK İDMANTÖRÜMÜ takayım ve biraz KULAK İDMANI yapayım :-)

Sağlıklı ve VOTELİ günler dilerim.. Yorumlarınızı beklerim..

"ESİR ALMAK YOK HA! BASIN KILICI" [Köroğlu]
(pardon basın YORUMU)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now