Yolu Düşenlere Küçük Süpriz 🤗

Selamun aleykum benim bir diğer ailem 😊 steemit dostlarım 🙋‍
Bugün akşam üstü çok ağır misafirlerim vardı laf aramızda en bi sevdiklerimden 😍😍 @byn-yesilbag ve @by-yesilbag ve birde Mevlüde teyzecim bizdeydi ((bay yeşilbağın annesi)) 😊 sağolsun bizim taraflara yolları düşmüş bizi de görmeden bir çayımızı içmeden gitmediler 🤗 hoşgeldiler evimizi şenlendirdiler...
Bende çayın yanına ufak bir ikramlık hazırladım onlar için sizler içinde hemen fotoğraf aldım 😄

Muzlu Pudingli Tart image Tarifimi de şöyle kısaca yazayım..Kek için 2 yumurta 1 çay bardağı şekerle iyice çırpılır ardından 1 çay bardağı sıvıyağ,bir çay bardağı süt ve 1 paket vanilya eklenip çırpılır ((ben bir limon rendesi ve çok azda suyundan sıktım)) birde göz kararı damla çikolata koydum 😉
sonrasında 3 çay bardağı un ve 1 paket kabartma tozu eklenip karıştırılır ve yağlanmış tart kalıbına koyup 180 derece de üzeri kızarana kadar pişirilir....Üzeri için kekimiz ılındığında muzlu puding pişirip koydum,soğuduktan sonra üstünü muz,kakao ve nar taneleriyle süsledim 😋😋 Onlar için nasıldı bilmem ama bence tadı enfesss olmuştuu
(( ben yaptım diye diyorum )) 😄 image
Bugünü de böylelikle boş geçmemiş olayım dedim 😊 sevgiyle,sağlıkla,mutlulukla kalın Allah'a emanet olun 🤗

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center