Öğrenci Evinde Hazırlanan Güveçte Kurufasulye ve El Yapımı Ekmek

Merhaba değerli arkadaşlar,

Daha önce de bahsettigim gibi öğrenciyim ve tek yaşıyorum. Gerek okul yoğunluğu gerek diğer işler ve hayat temposu derken evde yemek pişirmek ve hazırlamak benim için çok zor oluyor. Ara sıra heves edip tek başıma veya başkalarıyla yemek pişirebiliyoruz ama genelde zor oluyor. Daha önceki postlarımdan da anlaşılacağı gibi yemek yemeyi çok seviyorum, sevmeyen olduğunuda düşünmüyorum.

Bu postta arkadaşımla beraber yaptığım yemekten bahsedeceğim. Klasik bir yemek fakat biraz uğraştırıcı. Buna ek olarak sarı mercimek unuyla da kendi ekmeğimizi yaptık.

Güveçte Kurufasulye

Çok fazla detay vererek sizi sıkmak istemiyorum o sebeple kısa bir özet geçeceğim. Güveçte toplam 2 saat pişti ve ilk deneyimimize göre inanılmaz lezzetli oldu. Dibindeki soğanlar karamalize olmuş ve üstündeki suyun kıvamıda çok iyiydi. Baharat olarak hafif acılı olmasıda ekstra bir lezzet katıyordu, pişirmesi ve hazırlaması uzun fakat yemesi çok keyifli bir ev yemeğiydi.

964d3110-8f58-419c-b5e8-55bad2696221.jpg

e0df259c-13a9-470c-85af-1dd37d74f832.jpg

Sarı Mercimek Unlu Ekmek

Bu ekmeği beyaz un ve sarı mercimek unu ile karıştırarak hazırladık. Fırında 45 dakka pişti ve kabarması tam kıvamında oldu hatta biraz gevrek bile oldu denilebilir. Sağlıklı ve lif kaynağı bol olan bu ekmeği hazırlaması da kolaydı.

35f3d808-ef19-45e1-8324-982d44b523ff.jpg

c.gif

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center