Kendi Halimde İyiyim

Mutlu pazarlar (!) Olamadı ne yazık ki..
Bugün direksiyon sınavından kaldım, çok üzgünüm..😔 Dün ne kadar güzel bi gün geçirdiysem, bugün de o kadar sinir bozucuydu.
Neyse ki kayda değer bişey oldu yinede; @bottomless1905 kardeşimin maçı vardı ve kazandılar. Trabzonspor 4 - 3 İstanbul Akademi 🏆
Onları tebrik ediyoruz. 👏👏

Maçtan sonra kendimizi eve attığımız gibi, mutfağa girdim. Stres, üzüntü sonrası terapi olsun diye..
Belki de daha çok acıktık diye, bilemiyorum. 😌

image

Yemeğimizin adı Çingene Yahnisi imiş, annem öyle diyo. Biz çok severiz, belki sizde seviyosunuzdur, çok lezzetli. 😍

Öncelikle malzemeleri yazayım..
Mantar
Domates
Biber
Havuç
Patates
Soğan
Salça
Sıvı yağ
Tavuk veya et
Tuz
Karabiber, pulbiber, kimyon, köri, kekik, reyhan

image

image

İlk olarak eti-tavuğu önden bi haşlıyoruz. Yemeklik doğradığımız soğanları yağda kavurmaya başlıyoruz. Hemen arkasından doğradığımız mantar, domates ve biberlerimizi de atıyoruz. Bi süre kavuruyoruz. Sonrasında eti-tavuğu, patatesi ve havucu da atıyoruz. Baharatlarını ve suyunu ekleyip pişmeye bırakıyoruz. Havuçlarımız pişince yemeğimiz servise hazır demektir.

image

Yanına da şöyle miss gibi et-tavuk sulu bi pilav ve ayran.. 😋

Bu yemek yapma işi bana iyi geliyo. Sabahtan kaçan keyfim yerine gelmeye başladı çok şükür.

Burdan sevgili eşim @by-yesilbag a desteklerinden ötürü tekrardan teşekkür ediyorum, hepinizin huzurunda. Çok mahcup oldum. Ama telafi edicem Allahın izniyle..

Kalın sağlıcakla 👋

Arkadaşlar hala Türk topluluğu olarak birbirimize yardım ve destek sağladığımız discort kanalımıza katılmadıysanız şimdi tam zamanı. Birlikte öğrenmek ve büyümek için hepinizi bekliyoruz. https://discord.gg/6QGRtKG

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center