Dışarda'yız 🌆

Hep ev hep ev nereye kadar!
"Sürekli yemek yapmaktan ve paylaşmaktan sıkıldım, bugünde dışarda yiyelim" dedik ve attık kendimizi sokağa..
Şaka şaka. Tabii ki öyle olmadı, şahsen ben yapmaya da paylaşmaya da bayılıyorum.😊

Bu haftasonunu da annemgillerle geçiriyoruz. Babama bi arkadaşı söylemiş, bi köfteci varmış, çok güzelmiş falan diye. Babam da durur mu köfteyi duyunca, hemen aradı bizi hadi gelin, gidiyoruz diye. Biz zaten köfteciyiz, dedik tamam. 😊

image

Resimden de anlaşılacağı üzere, mekanımızın adı Köfteci Yusuf. Söz konusu babamın arkadaşı olunca, pek güzel bi mekan beklemiyoduk açıkçası. Öncesinde netten bi araştırma yaptık. Meğer biz bilmiyomuşuz, 39 şubesi varmış Türkiye'de. Çok meşhurmuş ve çok da beğeniliyomuş. 😄

image

Bizim civarda bi AVMde varmış.
Geldik, bi de ne görelim? Bir katı neredeyse bu mekan kapatmış, hayır avm zaten 2-3 katlı küçük bişey. 😊

İçerisi tıklım tıklım.. Bi sürü çalışan var, giren çıkanın haddi hesabı yok.. Ne yalan söyliyim, mekana gelince şöyle hep bir ağızdan vaaaooovv çektik. 😄

image

Hemen oturcak yer aramaya başladık, zor da olsa nihayet bi masa bulduk. Garson geldi siparişi almaya, dedik neyi meşhursa onu getir bize. 😊

Ve sonuç işte..

image

Ayıptır söylemesi bayaaa lezzetliydi..😋
Doyaa doya yedik, elhamdülillah doyduk. Tabi bi küçük tatlılık yer bıraktık bide. 😌

image

@by-yesilbag Ekmek Kadayıfı, bende Trileçe siparişi verdim. Onunkinin tadına bakmadım ama benim tatlım acayip lezzetliydi. Belki de bu zamana kadar yediğim en güzel Trileçeydi. 😋

Bu yemek bana sınav öncesi moral oldu. Malumunuz yarın sabah direksiyon sınavım var. 🚗 Bana dua edin..

Yemekten sonra ise çok güzel bi haber alarak tekrar yola koyulduk. 😌
Niyetimiz yemek sonrası biraz gezmekti avmde, ama olmadı. Köprü trafiği daha güzel geldi.😄

Ben şuan bunu yoldan yazıyorum. Köfte seviyosanız mutlaka yakınlarda varsa bi Köfteci Yusuf, uğrayın ve tadın derim. 😉

Kalın sağlıcakla 👋

Arkadaşlar hala Türk topluluğu olarak birbirimize yardım ve destek sağladığımız discort kanalımıza katılmadıysanız şimdi tam zamanı. Birlikte öğrenmek ve büyümek için hepinizi bekliyorum. https://discord.gg/6QGRtKG

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center