Turkey mardin müzesinde gezi

Güzel ülkemin şehri Mardin'e gitmeyi çok istiyordum oraya gittiğimde çok heycanlıydım etraf tarihi eserler le doluydu herzaman oradaki müzeleri gezmek istemiştim ilk gördüğüm müzeye girdim. Çok garipti çünkü tam karşımda bir mezarlık duruyordu  mezarlığın müzede olmasına şaşırmıştım bir insan  iskelet vardı içinde mezarlığın burda olmasını garip buluyordum ki   meğer se bu 1000 yıllık bir insan iskeletine aitti.  

işte buydu

neyse devam ettim gezintime tarihi paralar eski çömlekler vazolar altınlar vedaha bir çok tarihi eşyalar 

bi çok şey gördüm eski medeniyetimizin nasıl yaşadıkları hakkında bilgiler kullandıkları eşyaları o dönemin yaşantıları  hakkında hem bilgi sahibi oldum hemde eğlendim ve içimdeki bu merakıda gidermiştim ve gezintimi bitirdim.  Evet Mardin e gelirseniz eğer müzeleri gezmenizi tavsiye ederim çünkü göreceğiniz bi çok güzel ve ilginç şeyler  var.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center