Monstra kočičí

Přiznám se bez mučení, že na téma monster mě moc nenapadlo. Asi bych to vnímala podobně jako můj mužíček @jjprac a jako největší monstrum bych viděla strach a strachy ve všech podobách.
Proto jsem se to rozhodla pojmout toto téma trochu jinak. Vezmu ho z pohledu našich kočičích mazlíčků.

eyes-285825_640.png

Na těch našich miláčcích mě totiž zaujalo, jak strach projevují a čeho se bojí. Každý z nich je jiný a každý projevuje strach jinak. Bazzy je sice váhově dvakrát takový, než Filípek, ale přesto je mnohem bázlivější.
Když se setkali poprvé, tak musel Bazzy na nového člena rodiny působit jako monstrum, protože předvedl děsivý a výhružný výstup, kterým chtěl nově příchozího zastrašit.

cat-1675422_640.jpg

To se mu také ze začátku povedlo a vyděšený Filip se nám schovával všude možně. Postupně se ale otrkal a už se nebojí téměř ničeho. Pro Bazzyho je nejděsivější monstrum náš vysavač. Ze začátku se tohoto monstra bál a bojí se ho stále, jen už o něco méně. To Filip sice před vysavačem utíká, ale jen do určité vzdálenosti a pak se hned zvědavě plíží zpátky. Ani hračka, která prý kočkám připámíná dlouhého a nebezpečného hada, našeho zrzečka nerozhodila. On totiž není bojácný. Je to neohrožený tygr, který by si to rozdal nejen s tím "hadem" ale klidně i vysavačem :D
Já ty naše příšerky miluju a jediné čeho se děsím je to, co zase doma provedou :)
(Ano, hlavně ten zrzavý).

pillow-2566613_640.jpg

Foto: pixabay

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now