Tips2 Nak Kurus

Hello everyone,

In this entry I would like to talk about how to lose weights and jadi kurus. Bukan susah nak gemuk dan bukan senang nak kurus. Gemuk ni kau jadi pemalas dengan hanya makan minum tidur kau jadi gemuk la. Eksesais pemalas tapi nak boyfriend girlfriend handsome cantik so mcm mana tu? Lepas berfikir2 punya fikir last2 give up dengan hidup lepastu lagi salahkan orang kalau x salahkan diri. Cakap orang memilih la pandang itu la ini lah lepas kau tanya apa kurangnya diri kau. Lepas tu kau jadi gay. Ntah la aku pun x faham apa mau jadi. Tengok macam makcik2 bawang kan sibuk kecam sana sini.

Okay la, entri ni x gambar sebab aku malas. Sebab apa malas sebab yang baca pun x semestinya rajin. Kalau kau notice apa aku tulis ni sampai abis means kau rajin la dan bukannya tipikal netizen pemalas tapi menyibuk hal orang kau nombor satu.

Okay done with that maka mulalah tips2 nak kurus. Tips nak kurus kebanyakan orang ni sebab pemalas dorg sibuk terpedaya dengan ubat2 atau supplement kurus. Kalau kat fb tu fuh banyak la minta2 pm dan sanggup habis duit. Ni la orang2 pemalas, kalau kau pegi jogging ka bersenam tu x la kau perlu keluar duit sangat. Kalau keluar duit pun untuk pegi fitness centre ka gym ka or whatever pun baru berapa dari kau habis beratus2 untuk supplement segala tu. Lepastu dapat penyakit la apa la dari kesan sampingan. Fikir la wei! Wahhh memanas plak tulis entri.
Dari tadi membebel tips pun blum kena bagi kan. Next entri la aku bagi sebab dah panjang lebar ni. Aku mau test kamu rajin ka x membaca. Kalau baca pun pemalas apa lagi mau gerakkan badan kamu mau disiplin ikut tips yang aku mau bagi kan. Okay till the next entry, see ya!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center