[PL / ENG] Wieloryb / Whale

Bez problemu znajdziesz chyba dziś wielkiego wieloryba.

You'll probably have no problem finding a large whale today.

Nie miałam wczoraj zbyt wiele czasu, ale przygotowałam szybki obrazek na dzisiejszego codziennego posta. Wielorybek czyli Luluś.

I didn't have much time yesterday, but I prepared a quick picture for today's daily post. Whale called Luluś.

Najpierw szkic, potem kolorowanie, a potem dla draki dodałam jeszcze raz szkic, żeby były granice kolorów. W sumie wystarczyło nałożyć warstwę, pokolorować, a potem zmienić kolejność warstw, ale po co sobie tak ułatwiać, skoro robimy to dla przyjemności i wprawy?

First sketch, then color, and then for fun I added another sketch so there were color boundaries. All I had to do was add a layer, color, and then change the order of the layers, but why make it so easy if we're doing it for fun and practice?

A jednak muszę przyznać, że obsługę telefonu pod tym kątem trzeba potrenować. Kreska ucieka, nie potrafię zrobić prostego, zamaszystego ruchu, a w zamian wychodzi mi harmonijka. Nie mówiąc już o tym,, że mój telefon ma obłe brzegi, i rysik mi tam spada. Na tablecie byłoby jednak trochę łatwiej.

And yet I have to admit that using a phone in this respect requires practice. The line runs away, I can't make a straight, sweeping movement, and instead I get an accordion. Not to mention that my phone has rounded edges, and my stylus falls there. On a tablet, however, it would be a bit easier.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now