[PL / ENG] Pszczółka 2 / Bee 2

Pszczółkowania ciąg dalszy. Miałam jakąś koncepcję jak poprawić rysunek, ale rzecz jasna zmieniłam zdanie. Miały być małe listeczki, ale spojrzałam na moją paprotkę w doniczce. Lubię paprocie! Więc na dole rysunku będą paprotki.
Miałam nadzieję zrobić dziś cały dół, ale mała istotka w różowej sukieneczce postanowiła inaczej i z impetem wskoczyła mi na kolana pod koniec malowania jednej gałązki.

Bee-making continues. I had some idea how to improve the drawing, but of course I changed my mind. It was supposed to be small leaves, but I looked at my fern in a pot. I like ferns! So the bottom of the drawing will be ferns. I was hoping to do the whole bottom today, but the little creature in the pink dress decided otherwise and jumped on my lap with a bang at the end of painting one branch.

Udało mi się jednak poprawić też trochę skrzydełka, bo to od nich dziś zaczęłam. Spojrzałam na internetowe zdjęcia pszczół i zobaczyłam, jak to te skrzydła naprawdę wyglądają. I no, wyglądają inaczej. Nieco podreperowałam ich wygląd, ale szkoda, że nie sprawdziłam ich wcześniej ;)

I also managed to improve the wings a bit, because that's what I started with today. I looked at online photos of bees and saw what the wings really looked like. And, well, they look different. I improved their appearance a bit, but it's a shame I didn't check them earlier ;)

No więc plan jest taki - na dole soczyste zielone paprocie, potem kwiatek, nad którym też jeszcze popracuję, pszczoła w zasadzie jest gotowa, a u góry ciemnozielone ładne liście, myślałam o monsterze, ale chyba jednak się nie zmieści - no ale zobaczymy.
Będzie niespójnie, pstro i z dziwaczną perspektywą - i o to chodzi!

So here's the plan - juicy green ferns at the bottom, then a flower, which I'll also work on, the bee is basically ready, and at the top dark green pretty leaves, I was thinking about a monstera, but I don't think it will fit - but we'll see. It will be inconsistent, colorful and with a weird perspective - and that's the point!

Chyba niechcący wyjdzie mi tu obrazek w odcinkach ;)

I think I'll accidentally post a picture in episodes here ;)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now