[PL / ENG] Paskudny bezkręgowiec / Nasty invertebrate

Mimo najszczerszych chęci, nie udało mi się dziś dotrzeć do kredek i liści paproci. Tak więc rysunek w telefonie to najwięcej, na co dziś mnie stać. Tak, nawet ten post dodaję z komórki!

Despite my best intentions, I couldn't find the crayons and fern leaves today. So drawing on my phone is the most I can do today. Yes, I'm even posting this from my phone!

Trochę liczyłam, że w ciągu dnia pojawi mi się pojawienie z HiveBuzz, że byłam pracowitą pszczółką, i uda mi się uznać, że 7-dniowe wyzwanie mam zaliczone, ale cisza jak makiem zasiał, więc publikuję znowu. Inna sprawa, że codziennie publikowanie na tym koncie miało na celu takie szturchnięcie go do jakiegoś rozwoju, a tu echo, a dodatkowo niski kurs hive nie sprzyja temu, żeby odnotować jakieś spektakularne wzrosty. Trochę mnie korci, żeby przełożyć nagrodę na 100% hp i potem sobie taki efekt porównać. Może od poniedziałku? Albo od jutra? Zobaczymy.
Co do rysowania zaś, to widzę dalszy potencjał do poprawy techniki w rysowaniu na komórce, chciałabym się nauczyć narzędzi, które ułatwiają pracę, np. automatyczne równe koło, zamiast rysowanego odręcznie. Ale szczerze jeszcze tu nie widzę takich narzędzi w tej aplikacji samsunga 😬 pożyjemy, poszukamy.

I was kind of hoping that during the day I would get an update from HiveBuzz saying that I was a busy bee and that I would be able to say that I had completed the 7-day challenge, but all was quiet, so I'm publishing it again. Another thing is that publishing on this account every day was intended to nudge it towards some development, and here it echoes, and in addition, the low hive rate is not conducive to recording any spectacular increases. I'm a bit tempted to change the reward to 100% HP and then compare the effect. Maybe from Monday? Or starting tomorrow? We'll see. As for drawing, I see further potential to improve the technique of drawing on a mobile phone, I would like to learn tools that make work easier, e.g. an automatic straight circle instead of drawing by hand. But honestly, I don't see such tools in this Samsung application yet 😬 we'll live, we'll look for it.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now