Recznie wykonane

Z przyjemnością chciałabym zaprezentować na blogu dywan, który wykonałam własnoręcznie na szydełku w technice 3D. Jest to projekt, nad którym pracowałam przez dłuższy czas, starając się połączyć funkcjonalność z estetyką.

Dywan ma okrągły kształt, a jego centralny wzór przypomina kwiat o wypukłych elementach, co daje piękny, trójwymiarowy efekt. Wzory są bogate i różnorodne – od słupków po delikatne ażurowe detale, co nadaje mu niepowtarzalny charakter. Całość wykończyłam subtelną, falistą krawędzią.

Wykorzystałam jasne, naturalne włókno, które nie tylko wygląda elegancko, ale również jest miłe w dotyku i trwałe. Jestem dumna z efektu końcowego i mam nadzieję, że ten projekt zainspiruje innych do tworzenia własnych unikalnych prac.

Zapraszam do komentowania oraz dzielenia się swoimi wrażeniami!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center