Збираю малину

IMG_20240808_165026.jpg

Привіт, друзі! Я помітив, що я цього року ще не ділився своїм урожаєм малини з оновленого та омолодженого малинника. Нагадаю (а детальніше про це в цьому дописі), що я трохи реорганізував наш старий малинник ще рано-навесні, формально наприкінці лютого. Довелося частину кущів пересадити, щоб сформувати акуратну смугу шириною в 1,5 метри. Старі кущі довелося викинути. 🤷‍♂️

Масштабні зміни торкнулися тієї частини малинника, де росте сорт, що потребує обрізки під корінь кожного року восени чи взимку (ми раніше думали, що вся малина у нас така, але виявилося, що частина - це інший сорт, який не варто обрізати . Ми залишили як є, провівши лише санітарну обрізку, тобто видалення сухих пагонів та підрізку по певній висоті, і ця малина щедро вродила на початку серпня). А тепер гарно зародила та малину, яку яка пересаджував навесні. Дружина обривала її кілька разів, але вчора це зробив я. Всі ягоди крупні, соковиті, немає вже того "дробу", що минулого року, пересадка пішла на користь. А ще дуже зручно рвати, бо немає трави, яку я виполов на початку липня. А нова майже не росте через те, що я замульчував землю під кущами малини скошеною травою з газону.

IMG_20240808_165012.jpg

Хвилин двадцять і ось така посудинка повна:

trashed-1725718926-IMG_20240808_172143.jpg

А це я додатково зробив фото біля куща калини, який оповила витка берізка польова, бо виглядало красиво 😊.

IMG_20240808_172223.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
3 Comments