Час полоти малину

IMG_20240702_130548.jpg

Привіт, друзі! Цього тепла весна розпочалася так рано, що я вже встиг забути про це! Але щойно, коли я дивився старий свій допис, щоб дати вам посилання, коли ж я упорядковував свій малинник, це виявився кінець лютого. Мій пост було опубліковано 29 лютого, ну а пересаджував малину я за день чи два до того. Але це була така собі емоційна ремарка 😊.

А по суті, у мене нарешті дійшли руки вперше прополоти цю пересаджену малину. Газон біля малинника я косив кілька разів (в тому числі і той, що був на місці "кута" старого малинника), а от бур'яни та траву серед малини ніяк не знаходив часу виполоти. Купа роботи, постійно пріоритет для інших більш важливих справ. Але ця невпорядкованість на фоні акуратно покошеного газону постійно мене дратувала, тому я все ж наближався до думки змінити нарешті цю пріоритетність. Але допомогли постійні відімкнення світла, які не дають працювати онлайн, бо мобільний зв'язок також пропадає, коли електрики немає по шість годин поспіль. Я в процесі встановлення системи акумулятор + інвертор, але поки її немає, доводиться жертвувати роботою. Це був шанс прополоти нарешті малину 🤪.

IMG_20240702_130540.jpg

IMG_20240702_130558.jpg

Ще трохи високої трави серед старої частини малинника залишилося, але увімкнули світло, я побіг митися, обідати і працювати, а потім зарядив дощ до самого вечора, то ж це ще мене чекає)).

IMG_20240702_130609.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now