Газон замість малинника

Привіт, друзі! Я в суботу не встиг підготувати ділянку, де був малинник для того, щоб посіяти там газон, але вирішив завершити це вчора. Ділянка, звідки я пересадив малину, знаходиться біля дороги. Оскільки там немає триметрового паркана, то я хотів щоб ця ділянка якомога швидше набула красивого вигляду, то вирішив не вкладати упорядкування цього шматка землі, вкритого вирвами від викопаних кущів малини. То ж треба була вибрати там траву і гарненько все вирівняти грабельками, так щоб ця ділянка була рівною і не не виділялася серед оточуючого рельєфу (тобто я маю на увазі щоб не лише горбків не було, але й краї ділянки гарно і рівно стикувалися з рештою поверхні землі).

Загалом підготовка до посіву газону доволі складна річ. Треба все гарно затрамбувати, потім вирівняти, проїхатися катком, щоб було ідеально рівно. Але катка в мене не було і враховуючи, що решта поверхні землі також не ідеальна, я не особливо парився і втрамбував все ногами (а важу я чималенько 😉), ще раз розрівняв грабельками і вирішив сіяти насіння газонної трави, купив пів кілограма у місцевому магазині.

Ще за технологією насіння треба присипати землею, в основному, щоб пташки не дзьобали. Але я не встиг, бо розпочався дощ. І не простий дощ, але про це я розкажу пізніше 😉. А насіння після дощу змішалося із землею, то ж присипати вже не буду.

Оновлення. Сьогодні, 5 березня, було тепло і сонячно, земля підсохла, то ж я привіз тачку землі і все ж присипав зверху насіння, щоб на душі було спокійніше 😉.

Посилання на мої "садівничі" пости:

Підготовка газону
Перша обробка дерев
Пересаджую малину
Обрізка малини

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency