Tajemnicze napisy

C62A9635.jpg

Kościół w St. Sigmund w austriackim Tyrolu

Będąc w tym roku w Austrii, natknąłem się na uroczy kościółek po środku doliny Sellrein. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, wszakże Tyrol słynie z urokliwych kościółków pośród cudownych szczytów i dolin, ale ta świątynia kryje w sobie nierozwiązaną tajemnicę. We wnętrzu, po bokach nawy głównej,można zobaczyć napisy w czymś co przypomina cyrylicę.

C62A9620.jpg

Nikt nie wie, nawet autochtoni, skąd się tajemniczy napis wziął ani kiedy powstał. Wysłałem nawet te zdjęcia do profesora filologii klasycznej z Wrocławia, ale powiedział mi że jest to jakiś rodzaj szyfru, którym ktoś się posłużył, cżyli, że nie ma pojęcia co to znaczy. Ciekaw jestem, czy ktoś jest w stanie rozgryźć tą tajemnicę.
Tutaj jeszcze jedno zdjęcie kościoła zrobione przeze mnie, a to ostatnie musiałem pożyczyć ze strony Innsbruck.info, bo jakoś wtedy nie przyszło mi do głowy zrobić zdjęcia z zewnątrz.
C62A9619.jpg
Kirche-Sommer.jpg
Source: Innsbruck.info

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now