RE: RE: UWAŻAJCIE W NOCY I NIE TYLKO !! - MOJA HISTORIA #2
You are viewing a single comment's thread from:

RE: UWAŻAJCIE W NOCY I NIE TYLKO !! - MOJA HISTORIA #2

RE: UWAŻAJCIE W NOCY I NIE TYLKO !! - MOJA HISTORIA #2

Ja wracałem pieszo godzinkę w nocy przez cały Poznań, bo nie chciało mi się czekać na tramwaj i przyznam szczerze, że spotkałem na ulicy mniej niż 10 osób, co było bardzo dziwne, ale zawsze jakiś niepokój wewnętrzny jest, a przecież jestem chłopakiem.
A co do twojej sytuacji, to smutne, ale zapytam w takim razie? Czemu nie poszłaś na policję? Oprócz utraty zdrowia, to możesz też żądać odszkodowania za telefon. Może kamer nigdzie nie było, teraz tej osoby nie znajdą, ale załóżmy, że jest to gwałciciel i zaatakuje kogoś po raz drugi, złapią tę osobę - wtedy dochodzi dodatkowy zarzut od ciebie.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now