RE: RE: Wojna flag na polskim Steemit
You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wojna flag na polskim Steemit

RE: Wojna flag na polskim Steemit

Słabo jesteś zorientowany w temacie i przekłamujesz to co się stało.

Nie wiem kto zaczął, ale w obecnej sytuacji szukanie winnych niewiele wniesie.

ale wcześniej napisałeś:

Artykuł spotkał się nie tyle z krytyką, co został oflagowany, czyli w pewnym sensie ocenzurowany przez użytkowników z większym stażem @rafalski, @imperfect-one, @mokambo.

Pierwszą flaga na koncie mmmk była flaga dana przez niego

https://steemd.com/polish/@onufry/re-kasiasiasia-re-rafalski-re-kasiasiasia-jasnowidz-krzysztof-jackowski-kazdy-moze-zostac-jasnowidzem-20171229t172159310z

oraz druga przez niego:

https://steemd.com/cryptocurrency/@lukmarcus/re-marczello-bitcoin-regulations-in-poland-20171229t074540925z

Jak widzisz cenzurę wprowadził on. Jednak jako, że wyznaje on zasady z whitepaper.pdf i uważa je za stosowalne przez wszystkich oflagowałem jego posta o szczepieniach. Zgodnie z narzuconą konwencją. W końcu on może - ja mogę.

Jeszcze przytoczę Ci za co można dawać flagi żebyś zrozumiał za co dostał flagę:

  • Disagreement on rewards
  • Fraud or Plagiarism
  • Hate Speech or Internet Trolling
  • Intentional miss-categorized content or Spam

Więc z łaski swojej mam prośbę nie oczerniaj użytkowników polish.
Pozdrawiam

ps Ta drama ma swoją 2-ga część, gdzie mmk ze stosunkowo niegroźnych flag komentarzowych (które - uwaga - znów dał jako pierwszy i ocenzurował wypowiedź użytkownika (znikła)) wjechał na posty użytkowników zupełnie niepowiązane ze sprawą. I pewnie nawet nikt by się nie przejął jeśli przyjęliśmy konwencję flagowania bez skrupułów - w końcu można ALE ktoś kto ma taką moc głosu ma też o wiele większą odpowiedzialność w społeczności. A użytkownik ten wywalił 100% mocą swojego głosu. Nie umiem tego inaczej nazwać jak pokaz siły lub nawet - straszak. Wielka moc to wielka odpowiedzialność.

Aha jeszcze dostałem od niego bardzo dużo flag za neutralne komentarze - sprawdzisz sobie sam bezproblemowo na blockchainie.

ps2 Fajnie by też było jakbyśmy już ograniczyli gadanie o tym bo znów ktoś wkłada kija w mrowisko, po co? Ja już nie mam siły na to.

To mój jedyny i ostatni komentarz pod tym artykułem.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center