Cześć wszystkim :) Piszę o historii i nie tylko...

Cześć :) 

Miło mi, że tu jesteś Jestem Olga, pochodzę z Ukrainy a Lwów to moja miłość. 

Na tym blogu będę chciała dzielić się z Tobą moimi artykułami i pasją do historii. Mam nadzieję, że znajdziesz coś interesującego dla siebie. Będę poruszać różne tematy związane z historią Lwowa i nie tylko….

Jeżeli materiały zawarte na tym blogu są dla Ciebie interesujące udostępnij je proszę znajomym. Oczekuję też, że podzielisz się swoimi wrażeniami z lektury, informacja zwrotna od Ciebie będzie dla mnie bezcenna 

Dziękuję, Olga 

Krótka notka biograficzna.

Dr nauk humanistycznych w zakresie historii, Absolwentka Lwowskiego Uniwersytetu Narodowego im. Iwana Franki (mgr) oraz Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej (dr), pracownik naukowy Instytutu Ukrainoznawstwa Narodowej Akademii Nauk Ukrainy, nauczyciel historii Polski i języka polskiego w Stowarzyszeniu „Biały Orzeł”. 

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now