Daj Jednego S2E26: Lay's El Burgerro i Grande Quesadilla!

Hej! Witam Was wszystkich bardzo serdecznie w kolejnej pisemnej recenzji Daj Jednego!

Rzuć pan coś na tapet

Kilka dni temu spróbowałem dwóch nowych smaków Lay's - fioletowego burgera i pomarańczowej quesadilli! Wcześniej odbyłem małą wycieczkę do dwóch sklepów, żeby je dostać :).

Gdzie kupić?

Ten drugi smak zakupiła dla mnie w prezencie moje znajoma Monika, a smak bułki z mięsem i sosem znalazłem w przydomowej Żabce.

Cena

Chipsy kosztowały 3,99 zł i nadal można je jeszcze dostać, teraz już w co raz większej ilości sklepów.

Opakowanie

Te nowe, pstrokate kolory bardzo mi się podobają i są ciekawym stylistycznie dodatkiem do mojej kolekcji opakowań.

Smak

El Burgerro przypomina mi swoim smakiem chipsy Lay's o smaku "Ziemniaczków z sosem", które z kolei są odpowiednikiem Holenderskiego smaku chipsów Lay's, mianowicie - Lay's Joppie.

Jest to smak słodki, przypominający trochę sos 1000 wysp a trochę majonez! Bardzo przyjemny w odbiorze organoleptycznym smak. Ten wariant jest wariantem płaskim.

Karbowana Quesadilla smakuje jak Delikatny Ser, które również wydał Lay's już jakiś czas temu. Słodkawy, nieprzesadzony smak sera, który przypomina też smaki fromage.

Podsumowanie

Dwa bardzo dobre smaki! Bardzo je Wam polecam! Z nazw smaków nie są nowe, ale El Burgerro to bardzo fajny, rzadko spotykany u nas smak.

Grande Quesadilla: 8/10
El Burgerro: 10/10

Poniżej natomiast znajdziecie moją wideo recenzję rozszerzoną o nagranie z odebrania Quesadilli od Moniki i nagranie zakupu El Burgerro w osiedlowej Żabce.

To by było na tyle jeżeli chodzi o ten odcinek, ja jestem Marcin, narazie! :)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now