W Słońcu / Sunshine [PL/↓ENG↓]

W Słońcu
Dobra, to piszemy, co u mnie wczoraj się działo. Jak zacząłem o tym pisać, w głowie znowu ułożyła się sucha lista co tam zrobiłem.

Ale opowiem l tym, co mi się podobało.

Byłem na fajnym konwencie. Znalazłem super gostka, który robi biżuterię. Wielki człowiek z wielką pasją. Przegenialnie wykonywał swoją pracę, z wielką dbałością i mega pomysłami. W ogóle polecę go: Drewniany KĄCIK. Samo zacząłem ostatnio robić biżuterię, dlatego zaczarowało mnie ile myśli potrafi włożyć w taką jedną rzecz. Mieliśmy super rozmowę, dużo pogadaliśmy o tym, co wiemy, chociaż to ja go głównie słuchałem. Dużo się od tego człowieka nauczyłem. Porozmawiałem też z ludźmi z innego stoiska, w sprawie tego, czym oni się zajmują, jak to wygląda. Zebrałem kontakt do nich, postaram się odezwać.

Poprzez spotkaną przez znajomą grupkę reko, będę mógł chyba spełnić jedne ze swoich marzeń/potrzeb. Dołączę do reko i nie na przyczepkę! Ale rzeczywiście, będę mógł coś tam zrobić. Zgadam się z nimi, tylko o tym nie mogę zapomnieć xd

Podeszła też do mnie randomowo dziewczyna jak byłem na lodach, bo zauważyła mnie wcześniej, głównie przez rybkę, którą noszę na szyi. Zaprosiła mnie na uwielbienie u protestantów. Wczoraj nie mogłem podejść, w sumie nie wiem, czy chcę, trochę podchodzę do takich rzeczy na sztywno xd Ale z drugiej strony strasznie mnie ciekawi, jak widzą świat.

A, co do tego drugiego kramiku, to gostek, z którym gadałem, fajny chłopak, choć potrzebuje trochę więcej pewności siebie, pokazał mi jak szyć reko rzeczy. Dlaczego len jest taki drogi xd

Trzymajcie się,
Miłego dnia ^^

Zapraszam też na swój profil na FB. Ze względu na ograniczenia Hive'a tam posty wpadają częściej, choć szczerze mówić, wolę tutejszych ludzi i ich reakcje:
https://www.facebook.com/logospl/

EN
W Słońcu
Okay, then we write what happened at my place yesterday. As I started to write about it, a dry list of what I did there formed again in my head.

But I will tell about what I enjoyed.

I went to a cool convention. I found a super guy who makes jewelry. A great man with great passion. He did his work superbly, with great care and mega ideas. In general, I would recommend him: Wooden Corner. I recently started making jewelry myself, so I was enchanted by how much thought he can put into such a single thing. We had a super conversation, we talked a lot about what we know, although I mostly listened to him. I learned a lot from this man. I also talked to people from another booth, regarding what they do, what it looks like. I collected a contact for them, I will try to get back to them.

Through a reenactment group I met through a friend, I think I will be able to fulfill one of my dreams/needs. I will join the reconstruction and not on a trailer! But indeed, I will be able to do something there. I agree with them, just can't forget about it xd

I was also randomly approached by a girl as I was out for ice cream, as she had noticed me earlier, mainly because of the fish I wear around my neck. She invited me to worship at the Protestants. Yesterday I couldn't approach, in fact I don't know if I want to, I take a bit of a rigid approach to such things xd But on the other hand I'm terribly curious about how they see the world.

And, as for the other stall, the guy I chatted with, a cool guy, although he needs a little more confidence, showed me how to sew reconstructionist stuff. Why linen is so expensive xd

Take care,
Have a nice day ^^

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now