This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Anioł tkwi w szczegółach

Im dłużej żyję, tym bardziej przekonuję się, że sukces to składowa nie tylko naszych własnych wyborów i naszej własnej pracy, ale również tysiąca innych czynników wynikających z tysiąca różnych sytuacji. Cóż, anioł tkwi w szczegółach, jak w reklamie magazynu Now.

W pierwszej połowie lutego pisałem o pomyśle włączenia się KBK w edukację domową. Napisałem nawet do Szkoły w Chmurze, ale odpowiedź nigdy nie nadeszła. Później udało mi się skontaktować z jednym z managerów. Sprawa jednak nie posunęła się do przodu. W związku z tym zacząłem myśleć o stworzeniu własnego, eksperymentalnego programu wsparcia edukacji domowej (na razie tylko na poziomie liceum). Najpierw jednak postanowiłem odpowiednio zmodyfikować przestrzeń, tak by sprawdzała się również w roli miejsca do nauki. Sam program wciąż pozostaje dość mglisty, bo oprócz reformy kuchni i przemeblowania głównej sali miałem na głowie też inne rzeczy. Przyjdzie jednak czas, że w końcu go dopracuję i będzie można rozpocząć rekrutację na testy.

Najgorsze jest to, że trudno mi skupić się na jednej rzeczy, bo ciągle pojawiają się jakieś nowe problemy do rozwiązania. I tak na przykład przez ostatnie dni zajmowałem się głównie zmianą systemu zapisywania na @lekcje polsko-ukraińskie. Aby móc obsługiwać nowy kalendarz musiałem sobie zainstalować aplikację Google Sheets. To z kolei pozwoliło mi zauważyć dość ciekawy zbieg okoliczności. Otóż po zalogowaniu pojawiła się lista różnych arkuszy z ostatnich 10 lat. Zacząłem je przeglądać i tak trafiłem na listę osób, które ostatniego dnia grudnia 2015 roku spędziły Sylwestra w KBK...

Wspaniała to była impreza. Nie zapomnę jej nigdy. Większość wieczoru przegadałem z pewnym studentem medycyny i jego znajomymi, próbując nauczyć ich zasad Rimlandu. W okolicach północy ktoś wyciągnął piniatę i kilka osób próbowało wydobyć z niej słodycze. A potem w miłym towarzystwie czekałem na pierwszy bus do Tarnowa o 6.30.

Ludzi na tej sylwestrowej imprezie w KBK było ponad 30. Nie wszystkich udało mi się poznać, jak to na dużych imprezach. Cóż, o tym z kim zagadujemy często decyduje przypadek. Ale dlaczego o tym piszę? Tak się złożyło, że wczoraj przeglądając listę gości zauważyłem jedno znajome nazwisko. No i okazało się, że jedną z osób, które były wtedy w Królestwie była przyszła założycielka... Szkoły w Chmurze.