7 dni do premiery

Wczorajszy dzień spędziłem głównie nad "Herbami". Udało mi się poukładać wszystkie ścieżki, a nawet dograć flet, o którym wcześniej zapomniałem. Niestety wciąż muszę popracować nad brzmieniem, bo co prawda wyciągnąłem wokal, ale za to perkusja brzmi fatalnie. Ogólnie mam takie spostrzeżenie, że im więcej wokali, tym więcej problemów. Do niektórych piosenek niepotrzebnie dogrywałem większą ilość głosów, bo teraz sprawia mi to sporo kłopotu. No ale cóż, człowiek uczy się na błędach. Lepiej byłoby, gdybym popełnił je wcześniej, ale jak już kiedyś pisałem dopiero ten projekt dał mi względną swobodę w doborze muzyków.

Oprócz "Herbów" miksowałem też inne kawałki, ale żadnego z nich nie udało mi się skończyć. Pod koniec dnia byłem tak zmęczony, że w nocy odłożyłem słuchawki i zabrałem się za inne rzeczy. Np. zebranie informacji o projektowych kawałkach. Do większości z nich muzykę ułożyłem sam, do wielu pożyczyłem ją od Estończyków, Prusów, Litwinów, Finów i Irlandczyków. W przypadku dwóch utworów muzyka jest oryginalna ("Siwy konik" i "Maliny").

Herby
Autor: Aleksander Chodźko (txt)
Muzyka: Dawid Hallmann

Marsz za Bug (txt)
Autor: Seweryn Goszczyński
Muzyka: Dawid Hallmann

Sztandary polskie w Kremlu (txt)
Autor: Mieczysław Romanowski
Muzyka: Dawid Hallmann

Siwy konik zarżał (txt)
Autor: nieznany
Muzyka: polska trad.

Polka (txt)
Autor: Antoni Gorecki
Muzyka: estońska trad.

Pieśń na uroczystości w Horodle (txt)
Autor: nieznany
Muzyka: Dawid Hallmann

Na lipę słowiańską (txt)
Autor: Teofil Lenartowicz
Muzyka: pruska trad.

Zakochana (txt)
Autor: Józef Bohdan Zaleski
Muzyka: estońska trad.

Maliny (txt)
Autor: Aleksander Chodźko
Muzyka: polska trad.

Pieśń bojowa 1860 (txt)
Autor: nieznany
Muzyka: Dawid Hallmann

Duma o Zakrzewskim (txt)
Autor: Antoni Gorecki
Muzyka: Dawid Hallmann

Pieśń o Batorym (txt)
Autor: Julian Ursyn Niemcewicz
Muzyka: estońska trad.

Hajduki (txt)
Autor: Aleksander Chodźko
Muzyka: Dawid Hallmann

Rozpacz Polki (txt)
Autor: Seweryn Goszczyński
Muzyka: Dawid Hallmann

Tańce zapustne (txt)
Autor: Gustaw Ehrenberg
Muzyka: fińska trad.

Olesia (txt)
Autor: Aleksander Chodźko
Muzyka: litewska trad.

Tsyt ne werk (txt)
Autor: Dawid Hallmann
Muzyka: Dawid Hallmann

Jeźdźcy kresowi (txt)
Autor: Dawid Hallmann
Muzyka: Dawid Hallmann

Prastary dąb (txt)
Autor: Dawid Hallmann
Muzyka: Dawid Hallmann

Patrony w taszy (txt)
Autor: Dawid Hallmann
Muzyka: irlandzka trad.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now