Śląskie Foggy Dew

Powstania śląskie kojarzą mi się z powstaniem wielkanocnym 1916 w Irlandii. Zawsze wydawało mi się, że te zrywy mają podobny klimat. Powstańcy w cywilnych ubraniach, różnorodny krajobraz działań - od przestrzeni pól po gęstą zabudowę miasta. Gdy zatem w 2011 roku tworzyłem koncepcję projektu poświęconego powstaniom śląskim opisałem go słowami:

Familoki zamienione w twierdze.
Śląskie "Foggy dew".
Karlusy z orłami na czopce.

Pod koniec kwietnia zacząłem pisać piosenkę o III powstaniu śląskim. Napisałem pierwszą zwrotkę. Po kilku próbach ułożenia melodii spasowałem jednak i wróciłem do źródła. Foggy dew. Śląskie Foggy dew...

Wyszeł żech zaroz po kolacyji (a G e)
Kusik dlo libsty i ida - pyrsk (C G a)
Jutro siy skończom rzondy nacyje
Kero nos yno ciepie na pysk

W taszy patrony, flaszka i żymła (C G e)
Giwera dadzom jak przida na plac (C G a)
Jeszcze trza doczkać kej bydzie cima (a G e)
Pódymy siy za Polska prać (C G a)

Cołkiygo pocierza niy zdonżył zerzykać
Kej we krzipopie my czekali
Kapral przyniós rozkaz, że mogymy już szczylać
Bo do luftu mosty furgały

W taszy patrony, flaszka i żymła
Czekej zaroz Fryce bydom pitać
Bo prziszeł czas i je blank cima
Idymy siy za Polska prać

Niy zawadzi nom żodyn Italok
Cołkie miasto gibko weznymy
Stracom siy frasunki jak we gymbie szklok
Kej nazod do dom wrócymy

W taszy patrony, flaszka i żymła
Giwera dali jak prziszeł na plac
To był mjesiunc moj beło blank cima
Poszli my siy za Polska prać.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency