48 dni do premiery

Wczoraj w KBK odbyły się warsztaty zapomnianych pieśni. Nikt nowy nie przyszedł, ale trochę się dzięki nim rozśpiewałem i w nocy nagrałem wokale do dwóch pieśni. W planach miałem tylko jedną, ale z "Hajdukami" poszło całkiem sprawnie, więc nagrałem też "Herby". Powyżej wklejam film z roboczymi ścieżkami. Jak zwykle nagrałem wszystko dwa razy i teraz przy każdym wersie będę musiał wybrać lepszą wersję. "Tsyt ne werk" już posklejałem. Oznacza to, że mam już bazy z wokalami do 8 kawałków. Zbliżamy się do połowy. Chciałbym mieć to skończone do końca przyszłego tygodnia, ale wciąż czekam na gitary do 5 pieśni. Cóż, taki urok kolektywnej pracy... Tak czy owak plan jest taki, by w pierwszej połowie października dograć całą resztę. A potem przez trzy tygodnie siedzieć nad brzmieniem.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment