43 dni do premiery

Zgodnie z planem wczoraj otrzymałem ścieżki do "Dumy o Zakrzewskim". Nie było większego problemu z jej sklejeniem, co oznacza, że mam już bazę do wszystkich kawałków. W końcu! Teraz tylko dograć wokale i można zabrać się za inne instrumenty (i inne wokale też). W trzecim tygodniu października chciałbym mieć to już zamknięte. Zobaczymy, czy się uda...

Dziś wyjątkowo bez wglądu w FL Studio za to z zapisem wczorajszego koncertu w KBK z okazji 104. rocznicy bitwy pod Dyneburgiem. Zagrałem kilka polskich pieśni, jedną moją piosenkę i kilka łotewskich. Podczas wykonywania ostatniej coś się, coś się popsuło i nie było mnie słychać. Nihil novi na YouTube. Kolejny koncert pewno dopiero w listopadzie, podczas premiery projektu...

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now