42 dni do premiery

Wczoraj w końcu udało mi się nagrać wokal do dwóch pieśni. A w zasadzie do trzech, tylko coś się, coś się popsuło i nie zapisał mi się jeden projekt. Bywa. Tak czy owak nagrałem podstawową ścieżkę wokalową do "Na lipę słowiańską", czyli jednego z dłuższych utworów z projektowego repertuaru. De facto nagrałem trzy, ale na ich bazie zrobię jedną, wybierając w każdej zwrotce najlepsze fragmenty. Na razie jeszcze tego nie zrobiłem, więc na powyższym nagraniu można usłyszeć wszystkie warianty nałożone na siebie. W tym utworze zresztą będzie dużo więcej ścieżek wokalowych, bo oprócz podstawowego głosu są jeszcze dwa inne, niższy i wyższy.

Drugim utworem, do którego udało mi się dograć wokal jest "Duma o Zakrzewskim", którą sklejałem przedwczoraj. Wciąż jednak muszę wybrać te lepsze i odrzucić te gorsze. W każdym razie mam mam już prawie gotowe 11 baz, co z kolei oznacza, że muszę jeszcze zaśpiewać do 9 kawałków. Ale to raczej nie dziś. Dziś z @foggymeadow mamy 5 rocznicę ślubu, więc będziemy świętować...

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments