24 lutego

img_8938.jpg

Jeszcze wczoraj w Zakopanem chodziliśmy z @foggymeadow po śniegu, a dziś spacerowaliśmy po Krakowie w iście wiosennym słońcu. 10 dni temu w Krakowie trzaskał mróz, a dziś termometry pokazywały 17 stopni Celsjusza. Nie ukrywam, że podoba mi się ta zmiana pogody. Szkoda tylko, że cieszyć się nią będę mógł w ograniczonym zakresie, bo od soboty wprowadzają ban na przyłbice, w których jeszcze jako tako czułem się dobrze. W maseczce niestety dostaję napadów kaszlu (stary problem pojawiający się od czasu do czasu, którego żaden lekarz nie potrafił jasno zdiagnozować).

img_8941.jpg

No ale przynajmniej w KBK mogę odetchnąć pełną piersią, a nawet otworzyć okno. Dziś skorzystałem z tej możliwości. Przy okazji ściągnąłem flagę, którą zaatakował jakiś ptasi dywersant (wynajęty zapewne przez sąsiadów z naprzeciwka). Na szczęście miałem czystą na zmianę.

img_8942.jpg

W sierpniu 2020 nie wszyscy poparli pomysł wywieszenia białoruskiej flagi. Sam zresztą wstrzymałem się od głosu, bo przy moich "udziałach" byłby on decydujący. Z perspektywy czasu dostrzegam jednak dużą korzyść dla KBK z tego gestu solidarności. Dzięki fladze o wiele łatwiej zlokalizować Królestwo, zwłaszcza, że nie mamy żadnego szyldu. A tak przynajmniej wiadomo, w które okno pukać.

img_8934.jpg

Dziś nikt nie pukał. Nikt nie wpadł porozmawiać lub/i odebrać nagrody za wsparcie Królestwa. Spokojnie mogłem więc poeksperymentować z czekoladą na gorąco. @foggymeadow stwierdziła, że jest bardzo dobra, a jej oceny zwykle są dość surowe. Można więc spodziewać się poszerzenia katalogu opcji rycarowych.

img_8952.jpg

Oczywiście nie obyło się bez kilku (a raczej kilkunastu) partyjek Briszkota. Co ciekawe, gra dotarła już do Rzeszowa. Dziś @wawrzyniec przysłał mi zdjęcie z lokalnych rozgrywek. Liga jeszcze tej wiosny.

img_8951.jpg

Wieczorem odpaliliśmy z @foggymeadow ekran, który kupiłem latem. Dobrze nadaje się do oglądania filmów, a mniej z nim roboty niż z rzutnikiem. Swoją drogą chodzi mi po głowie pomysł, by od czasu do czasu oglądać coś w mniejszym gronie, a potem prowadzić dyskusje. Ktoś chętny?

Pomysłów zresztą mam więcej. Dziś po raz pierwszy nadałem paczkę paczkomatem (z użyciem aplikacji) i jestem pod wrażeniem sprawności tego procesu. Możliwe więc, że przed Wielkanocą uruchomię przemyt czekolady i będzie ją można dostać nie tylko w KBK.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
3 Comments
Ecency