RE: RE: Dziwne Dziwności - episode 1
You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dziwne Dziwności - episode 1

RE: Dziwne Dziwności - episode 1

Dziękuję @pozyton za komentarz i obszerne wyjaśnienia:)
Nigdy nie byłam znawcą fizyki i zapewne też wiele zmieniło się w nauce i nauczaniu od czasu, gdy ukończyłam edukację;), dlatego też zaciekawiło mnie to, co napisałeś o satelitach (niestety przyznam, że obliczenia wydają mi się zbyt skomplikowane jak na mój poziom wiedzy, więc bardziej skupiłam się na wnioskach).
Dodam tylko, że zdjęcie, które załączyłam nie ma nic wspólnego z owym wydarzeniem, które opisałam; jest to zwykłe zdjęcie nieba z widocznymi smugami kondensacyjnymi i zamieściłam je tylko dlatego, że wydało mi się (z powodu robienia go pod słońce) nieco tajemnicze;)
Jestem też pewna, że to, co widziałam, nie było pokazem laserowym. W niczym go nie przypominało. Wszystko wyglądało bardzo "niewinnie", nie zwracało żadnej uwagi, chyba, że ktoś (jak my wtedy) rzeczywiście obserwował tę sytuację przez dłuższą chwilę, nie odwracał wzroku i zobaczył dokładnie ten moment. Teraz tak myślę, że może gdyby to były satelity to może to, co napisałeś o "różnych inklinacjach" tłumaczyłoby w jakiś sposób to zjawisko, przynajmniej ich pozorne"zatrzymanie się". Ale czy mogłyby "zawrócić"?

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now