Hello Steemit!

Cześć wszystkim

Jest to mój pierwszy post na Steemit, chciałabym się Wam przedstawić i opowiedzieć o swoich pasjach oraz o tym o czym tutaj będę się starała pisać. Zamierzam pisać również w języku angielski, zawsze się tego obawiałam, ale kiedyś trzeba spróbować, nie? ;)

Kilka słów o mnie:

wyciecza.JPG

Mam na imię Dominika, studiuje Turystykę i Rekreacje, na AWF, aktualnie jestem na 3 roku, więc niedługo licencjat :D

Uwielbiam sport, a dokładnie bieganie oraz squash, właśnie przygotowuje się do swojego pierwszego półmaratonu, jestem bardzo zestresowana, ale liczę że mi się uda :D, lubię grać w gry planszowe i kocham zwierzęta. Poza tym moja pasją są podróże, o których tutaj chciałabym Wam czasami opowiedzieć, poniżej zdjęcie z moherowych klifów w Irlandii

moherowe_klify.JPG

Liczę na to, że chociaż niektórym moje posty się spodobają ;)
Trzymajcie się ;*

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center