6 dnů aneb vzkaz @bodie7 a pozvánka k výhře 100 Hive

Pokud vím dobře tak bodie7 stojí zrovna v soutěži o 100 hive. A mě zbývá jako mimosoutěžícímu 6 dnů. Snad to dám, nechtěl bych zase začínat počít od jedné.

@bodie7: Hele já vím, že ti tam něco nesedí a tak, a že to potřebuješ vyladit. a kdesi co si. ale jedeš v tom se mnou. Já to dělám podruhé v životě a tehdy mi to zabralo těch sto dnů, 1,5 roku. Tentokrát jsem začal 12.3.2021 a jestli se to povede dám to za půl roku. :) Hele aby bylo jasno :) Mám bronchitidu 14 dnů, kašlu jak magor jo a včéra mě chytli karpály takže mám ortézu na zápěstí. :) Ale včéra odcvičeno. Jo a taky před měsícem mě to napadlo na balkoně při každoměsíční středeční siréně.

@bodie7: Já si to pamatuju, nejde o to jak ti ten pohyb sedí, ten je nepodstatnej, hlavní je to odcvičit. :) Různé podmínky a prostředí a časy totiž jsou proměnou kterou ten pohyb vnímá jak klouže. Chceš aby tě ten pohyb vedl ne ty jeho. Inicujeho tvoje mysl předtím pak se ten pohyb vykoná sám a ty se sním snažíš sladit vše ostatní od mysli, pocitu, nádechu... jako v tu chvíli je to naopak ono se to protlačí skrze tvoji mysl.

Pauza. Takže odcvičeno i dneska. Sundal jsem si ortézu a neboleli. :) a taky ty odkašlávací prášky co doktor poslal po telefonu zabraly, ale stejnak ještě občas "méně" kašlu. Ale ne při cvičení, to se mi dýchá dobře.

@bodie7: Proto ten vnější dis-stress. Hele proto ti tam něco nesedělo. Proto ti neseděl čas. A proto jsem to nedal zase napoprvé ale začínal třikrát i já. Páč jde o to že tvůj vnější okolní život není synchronní tak jak to děláš. A tohle když se povede a ty se naučíš ten pohyb tak dáš ty pochody do pohybu aby se sami synchronizovali a ty se ocitáš ve výru událostí, které ti hází do těch 100 dnů v kuse wydle. :)

Pro ostatní z česky, ale i odjinud soutěž pořád běží. 100 Hive odměna. Aby to bylo fér tak kdo to dá za méně jak rok a půl tak dostane 100 Hive. Platí tedy od vyhlášení soutěže dne Mar 10, 2021. A když to nedá nikdo tak ten první co to dá později.
H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
13 Comments