PREZENT / GIFT

PREZENT

Takiego Wpisu u mnie na Blogu dotąd Nie było.
Ale Okazja jest przepiękna.
I muszę. I chcę 😁.
Bo właśnie dostałam pewien wspaniały, oryginalny i niestandardowy Prezent. I ogromnie doceniam.
Ktoś zrobił dla mnie takie COŚ, że OJACIE 💚💙.

IMG_0667.JPG

Jestem wzruszona, poruszona i pod wrażeniem.
Odsłuchuję tego w na okrągło.
Ile tam ślicznych nutek, subtelnych dźwięków, kropel wody i pluśnięć ogonkiem!
Pochwalę się tym także i tutaj, żebyście mogli docenić Autorkę,
(a ja przekażę Jej wszystkie Wasze głosiki z tego postu).

Proszę, to są te śliczne 2 minuty, 30 sekund:
Jak sugeruje Autorka, warto odsłuchać tego na słuchawkach.

OTO ON:



Dziękuję ślicznie Janina! 💕



Serdecznie polecam Wam stronę Tej Artystki.
Dziewczę samo komponuje tę kosmiczną muzykę, a przy tym ładnie myśli i mądrze pisze:

@janinachrzan

A to są jeszcze dwa moje ulubione kawałki z jej kanału na YT:

Janina Chrzan
UPADEK (12.15):



Janina Chrzan:
KICUŚ (3.47):



Od razu widać, że dziewczyna lubi i Deszcz i Zwierzęta 😻.
Odwiedźcie Ją proszę, i zostańcie na dłużej.

...




A opowieść o Małej Rybce, która ledwo uszła z życiem i została główną Bohaterką Utworu-Prezentu, jest TUTAJ:

fullsizeoutput_5883.jpeg





Dziękuję za Uwagę.
😁





GIFT

Such an entry for me on the blog so far has not been.
But the Opportunity is beautiful.
I have to. And I want to 😄.
Because I just got a wonderful, original and nonstandard Gift. And I really appreciate it.
Someone has done SOMETHING for me that like: OMG 💚💙.

IMG_0667.JPG

I am touched, touched and impressed.
I listen to it over and over again.
How many lovely notes, subtle sounds, drops of water and tail splashes there!
I will also show it here, so that you can appreciate the Author,
(and I will give her all your upvotes from this post).

Please, these are these lovely 2 minutes, 30 seconds:
As the author suggests, it is worth listening through headphones.

HERE WE GO:

Thank You So Much Janina! 💕





I heartily recommend you the website of this artist, the girl composes such cosmic music herself, and at the same time thinks nicely and writes wisely:

@janinachrzan

And these are two of my favorite tracks from her YT channel.

Janina Chrzan:
UPADEK (12.15):



i Janina Chrzan:
KICUŚ (3.47):




It is immediately clear that the girl likes Rain and Animals 😻.
Please visit her and stay longer.



And the story of Little Fish, who barely survived and became the main character of My Gift, is HERE:

fullsizeoutput_5883.jpeg





Thank you for your attention.
😁

.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
11 Comments
Ecency