Kartepe, birden fazla düşmelerim ve sucuk mangal

Kartepe, Kocaeli iline bağlı bir ilçedir. Kartepe Kayak Merkezinin kış turizmine büyük bir katkısı vardır. Bir gün arkadaşlar ile sohbet ederken öyle muhabbeti açıldı ertesi gün sabahı atladık gittik.

kartepe.png
(Görsel Kaynağım: Google Görseller)

İlk başta içeri girmeden ve ya içeri de kayak malzemeleri kiralıyorsunuz. Gerisi artık sizde bitiyor.. Daha önce tecrübem olmamasına rağmen yine de iyiydim ben. Tabi alışana kadar bir çok gez düşüyorsunuz. Ancak hiç bir yerim ağrımadı. Düşerken eğlendim desem yeridir :) Heyecan da yapmadım değil. Teleferiğe binmek için kart almanız gerekiyor. Tepeden yokuş aşağı kayıp teleferik ile yine aynı yere çıkabiliyorsunuz.

Tabi ki teleferik ile çıkarken fotoğraf çekmenizi öneririm. Çok güzel bir manzara karşınıza geliyor.. Ayrıca benim gibi kot pantolon ile gitmenizi önermem.. Islanıyor ve ağır oluyor. Biraz başı boş gittik diyebiliriz biz. Özel kar kıyafetleri mevcut üşüme, ıslanma yok kiralama/satın alma yapabilirsiniz.

kartepe-ski.png

Birde sucuk mangal yapmanızı öneririm. Keyfi çok farklı arkadaş. Bu yaşıma kadar karda sucuk mangal yapalım yapalım deyip duruyordum. En güzel yerde yaptık. Çok güzel gidiyor gerçekten deneyin derim. Son olarak hizmet veren cafelerden birinde manzaraya karşı türk kahvesi içmeniz sizi mutlu edecektir. Uludağ daha iyi diyorlar bu sene de oraya gideceğim. Farklı aktiviteler yapmak gerek.

Gayet eğlendim diyebilirim.
Gidenler var ise tecrübelerini paylaşabilirler.

Hoşçakalın ~

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center