Mój pierwszy post na portalu "Steemit"

Witam serdecznie jest to mój pierwszy post pisany na stronie dnia 26.03.2018r.
Mam na imię Rafał.
Dowiedziałem się o portalu od mojego dobrego znajomego którego serdecznie pozdrawiam,
jak i całą Społeczność urzędująca na tej platformie.
Postanowiłem spróbować swoich sił w pisaniu postów na "Steemit" obserwować innych wyciągać z tego naukę jak i wspierać wspaniałych twórców ciekawych postów.
Mieszkam w niewielkim mieście jednak najstarszym w Polsce, nie wiele brakuje do 100 tys mieszkańców.
Położony nad rzeką Prosną Kalisz jest spokojnym pięknym miastem.
MDYyOTQ0JC12NmBiZQQ1cGpJYD1_Rz1qKRVgNX5WYi4pHCh7YgJ8d2tWJDU9WT4-Bh8jPTJbP3d3Ez8xNg==.jpg
Wolny czas spędzam na przejażdżkach rowerowych uczestniczę w licznych organizowanych rajdach przez Kaliski PTTK, jak i ustalam własne indywidualne trasy być może będę zamieszczał szczegółowe opisy tras wraz z zdjęciami które uda mi się zrobić 1-1.jpg

uwielbiam też spędzać czas na czytaniu historii naszego Państwa, graniu w LOL-a, oglądaniu dobrego Kina jak i słuchaniu Muzyki ( a kto z nas tego nie lubi), jeszcze jedna mała ciekawostka jestem Cukiernikiem i tym tak naprawdę zajmuje się codziennie.

depositphotos_98831162-stock-illustration-cute-little-pastry-chef.jpg

English Version

Hello, this is my first post written on page 26.03.2018.
My name is Raphael.
I learned about the portal from my good friend whom I greet warmly,
as well as the entire Community operating on this platform.
I decided to try my hand at writing posts on "Steemit" to watch others learn from it and support great creators of interesting posts.
I live in a small town, however, the oldest in Poland, not much is missing up to 100,000 inhabitants.
Located on the Prosna River, Kalisz is a quiet and beautiful city.
MDYyOTQ0JC12NmBiZQQ1cGpJYD1_Rz1qKRVgNX5WYi4pHCh7YgJ8d2tWJDU9WT4-Bh8jPTJbP3d3Ez8xNg==.jpg
I spend my free time on bike rides I participate in numerous organized rallies by Kaliski PTTK, and as I set my own individual routes, maybe I will post detailed descriptions of routes along with photos
1-1.jpg
I also love to spend time reading the history of our country, playing in LOL, watching good cinema and listening to Music , another little curiosity I'm a confectioner and that's what I do everyday.
depositphotos_98831162-stock-illustration-cute-little-pastry-chef.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center