Introduce myself/ Представяне

Здравейте, казвам се Яница, на 27 години. Искам да благодаря на @krisi.nikolova, че ме запозна със света на #HIVE и платформата Ecency. Струва ми се като перфектно място за споделяне на мислите ми и нещата, които ме впечатляват от ежедневието. Благодаря и на @iliyan90, че подробно е разяснил как да работим с платформата. :)

—————————————————

Hello, my name is Yanitsa, 27 years old. I’d like to thank @krisi.nikolova for introducing me to the world of #HIVE and the Ecency platform. I think it’s the perfect place to share my thoughts and the things that impress me in the day to day life. I would also like to thank @iliyan90 for carefully explaining through his videos how the platform works. :)

img_2525az.jpeg

Родена съм в град Русе, няколко години живях във Велико Търново, но се върнах отново тук, където живеем с приятеля ми Калоян, кучето Артур и новото попълнение на семейството- сина ни Дамян.

—————————————————

I’m born in Ruse, Bulgaria, I lived in Veliko Tarnovo for a few years but then I came back to Ruse, where I live with my boyfriend Kaloyan, the dog Arthur and our new family member- our son Damyan.

edd6a2d1_ad3f_46b1_82fc_16076fd40383.heic

img_3739.jpg

Винаги съм знаела, че искам да имам деца, но никога не съм мислила, че усещането ще е толкова естествено, сякаш това съм чакала цял живот. Или пък, че ще се прехласвам по други бебета. Какво да кажа, природата си знае работата.

———————————————-

I always knew that I wanted to have kids but I never thought that it would come so naturally to me to take care of a baby or even fall in adoration for other peoples babies. What can I say, Mother Nature knows it’s job.

img_3670.jpg

Това 7 месечно човече ме кара да се смея постоянно, за което съм изключително благодарна! Изпълвам се с оптимизъм и вдъхновение, което е ключово за създаването на стойностно съдържание, така че нямам търпение да споделям малките( и не дотам малки) неща от живота, които ни напомнят, че животът е прекрасен!

—————————————————-

This little person makes me laugh all the time which I am so grateful for! I am filled with optimism and inspiration, which in my opinion is key to creating quality content, so I can’t wait to share the little( and not so little) things in life that remind us that life is beautiful!

img_3182.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center