RE: RE: Introduce myself
You are viewing a single comment's thread from:

RE: Introduce myself

RE: Introduce myself

Witaj! :)

Cieszymy się, że mamy Cię w naszym gronie. Przy okazji pozdrowienia dla @liriel - ostatnio trochę mało pisała, mam nadzieje, że z nią wszystko w porządku!

Unfortunately my english is bad

Gdy ponad rok temu przychodziłem na Steemit, przychodziłem razem ze swoim kompleksem, według którego "mój angielski jest za słaby".

Muszę Ci powiedzieć, że przez rok siedzenia na Steemit i stopniowym przełamywaniu się, by pisać najpierw komentarze po angielsku, a potem całkiem nie krótkie posty... muszę stwierdzić, że nie spodziewałem się, że tak dobrze będzie mi się tu pisać po angielsku.

Nie wiem czemu, ale jak pisze po angielsku na Facebooku, to nadal mam stracha, że jakiś znajomy kolega z pracy, czy koleżanka z liceum zaraz mi wyskoczy i powie, że tu jest błąd, a tego sformułowania się używa inaczej.

Dla większości osób na Steemit angielski nie jest językiem macierzystym - mimo to, wszyscy świetnie się dogadują i każdy stara się każdego zrozumieć :)

Oczywiście zachęcam do pisania po polsku (wtedy dodajemy tag polish), ale pisanie tylko po polsku, to marnowanie potencjału tego serwisu ;)

Tak czy inaczej, mam nadzieję, że Ci się tu spodoba! :)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center