Fatass Journal... #802, czyli ogłuchłem na jedno ucho?

Po tym jak odespałem nockę wyszedłem na krótki spacer po okolicznych sklepach w poszukiwaniu białych ziemniaków dla żony. Niestety bezskutecznie, jest wiele odmian, ale nie ma tych zaliczanych do białych ziemniaków. Nie poddaję się jednak, znalazłem farmę, gdzie sprzedają ziemniaki odmiany Bintje, pojadę tam jutro w przerwie w pracy.

DSC_0585.JPG

Idąc na spacer założyłem słuchawki douszne, nie pierwszy raz zauważyłem, że lewa słuchawka gra ciszej. Wkładałem na zmianę lewą i prawą słuchawkę do ucha, prawa grała normalnie, a lewa grała ciszej. Po powrocie do domu byłem zdesperowany, żeby ustalić przyczynę. Wyszukiwanie w Google skierowało mnie na stronę supportu producenta słuchawek, gdzie były zgłaszane podobne problemy. W zaleceniach podano reset ustawień poszczególnych słuchawek, gdyby to nie pomogło to kolejnym krokiem jest reset do ustawień fabrycznych.

DSC_0584.JPG

Zrobiłem najpierw reset słuchawki, ale to nic nie dało, podobny był wynik resetu zestawu do ustawień fabrycznych. Lewa słuchawka po włożeniu do ucha nadal grała ciszej niż prawa. Zacząłem się zastanawiać czy może problem nie jest w słuchawce tylko we mnie czyli, że ogłuchłem na jedno ucho. Tylko dlaczego jedną słuchawkę słyszę, a drugiej nie?

DSC_0583.JPG

Zagłębiłem się jeszcze bardziej w forum supportu i znalazłem radę, która wydawała się bezsensowna. Chodzi o to, żeby zmienić rozmiar wymiennej gumki, które są w zestawie. Dotychczas myślałem, że są one tylko dlatego, żeby dopasować do rozmiaru ucha, żeby słuchawka trzymała się w uchu i nie wypadała. Podszedłem sceptycznie do tej porady, ale wymieniłem gumki na inne i... cud słyszę.

DSC_0587.JPG


My 2020 goals:

SportGoalDone%
Walking2000 km1456,90 km (+6,30 km)72,70 %
Cycling2500 km1735,48 km69,42 %
Running1500 km485,86 km32,39 %


To był mój Actifit Report Nr 802


This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


10200
Daily Activity, Walking

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now