Provocare - videoclip cu versuri (Muzica instrumentala by Anno Domini Nation)


Muzica instrumentala - Back to business by Anno Domini Nation

Unul din motivele pentru care am creat videoclipul e sa te inspir: cu software-ul gratuit disponibil zilele acestea si cu instrumentele pe care le ai deja, e asa de simplu sa-ti transformi creativitatea in realitate, fara sa cheltuiesti un ban.
In acest articol poti vedea cat de simplu e sa-ti creezi propriul tau videoclip folosind tehnologia pe care deja o ai si programe gratuite
@askmihai/e-asa-de-simplu-sa-ti-creezi-propriul-tau-videoclip

Alt motiv e sa impartasesc un mesaj. Acest videoclip e:

  • mai putin despre a impartasi un spectacol si
  • mai mult despre a impartasi: un mesaj inaltator, un mesaj despre realitatea noastra, un mesaj despre provocarea noastra reala.
    Asa ca s-ar putea sa nu fie pentru cei care sunt intereati de a urmari un spectacol.
    Te poti asigura ca e genul tau de muzica citind acest articol in care poti gasi mai multe exemple de videoclipuri inaltatoare despre realitatea noastra @askmihai/ce-parere-ai-despre-rap-constient

Multumesc ca mi-ai vizitat canalul! Apropo: acest videoclip face parte dintr-o carte:
@askmihai/cadoul-meu-pentru-tine

Care-i mesajul acestui videoclip?
Stii deja parerea mea despre provocarea noastra reala de pe blogul meu.
Sunt curios sa stiu care e parerea ta. Poti comenta mai jos.


▶️ 3Speak

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now