E asa de simplu sa-ti creezi propriul tau videoclip

Unul din motivele pentru care am creat videoclipul e să te inspir: cu programele gratuite disponibile zilele acestea și cu instrumentele pe care le ai deja, e așa de simplu să-ți transformi creativitatea în realitate, fără să cheltuiești un ban:

  • În primul episod poți vedea cum poți crea componenta audio a propriului tău videoclip,
  • În al doilea poți vedea cum poți crea componenta video a propriului videoclip.

r videoclip com.jpg

Există o mulțime de soft-uri care costă. Aceste episoade:

  • Nu sunt despre soft-uri care costă.
  • Sunt despre soluții gratuite pe care le poți folosi pentru a-ți transforma visele într-o realitate.

Pentru muzică instrumentală

Poți merge pe beatstars. Aici ai un motor de căutare interesant care te ajută să găsești muzică pentru o anumită dispoziție și ai mai multe opțiuni:

  • Poți descărca piese gratuite care pot fi utilizate numai pentru uz necomercial.
  • Poți investi într-o piesă.
  • Poți profita de oferte de pachete.
  • Poți consulta site-ul acestor producători pentru a vedea ce alte oferte pot avea.

Videoclipul meu e necomercial, deoarece nu l-am creat pentru a-l vinde. L-am creat pentru a transmite un mesaj. Așa că aș fi putut folosi o piesă gratuită pentru a-l face. Am investit în piese, pentru că am găsit o ofertă de la Anno Domini Nation. Acești oameni investesc timp pentru a crea ritmuri; cred că merită să fie recompensați pentru munca lor.
Poți găsi piese gratuite fără etichete vocale pe freebeats.
Pe YouTube, poți găsi liste cu piese gratuite: 1, 2, 3, 4, 5.
Muzica instrumentală nu-i o scuză, o poți obține gratuit.

Ce părere ai despre schimbările din acest an de pe YouTube?
Începând cu 1 ianuarie, atunci când încarci videoclipuri pe YouTube, trebuie să respecți regulamentul COPPA: trebuie să alegi între videoclipuri realizate pentru copii și videoclipuri care nu sunt făcute pentru copii. Când FTC consideră că ai bifat caseta greșită, ei îți pot oferi o amendă de 42.000 USD. Nu am acea sumă de bani și nu intenționez să investesc timpul meu viitori într-o amendă, așa că pentru a evita asta, nu încărc pe YouTube.

Înregistrarea vocii tale:
Studioul meu de înregistrare vocală e destul de simplu: este un microfon extern numit Trust Mico. Costă în jur de 90 Lei și vine cu un adaptor USB.
Un microfon extern nu-i o scuză: Poți înregistra vocea folosind microfonul de la calculator.

Editarea vocii tale

Poți folosi 1 mixer de sunet, pentru a înregistra fara zgomot de fundal.

În cele 2 episoade nu am intrat în detalii despre cum se folosesc aceste programe, deoarece poți găsi tutoriale de la persoane mai calificate decât mine. Astfel te poți bucura de episoade concise și poți urmări tutoriale de la persoane mai calificate când vrei să aprofundezi un subiect. Împărtășesc și modul în care folosesc eu aceste programe, în cazul în care îți place să păstrezi lucrurile simple, așa cum îmi place mie.

Pentru a înregistra și a edita vocea poți folosi un program gratuit numit Audacity.
Poți găsi o listă de comenzi rapide de la tastatură, în manualul lor. Nu sunt expert în editarea vocii. Poți găsi tutoriale despre Audacity de la Josh Meyer.
Poți găsi sugestii despre cum îți poți îmbina vocea cu muzica în acest articol
Am întrebat mai mulți producători care-i ghidul lor pentru reducerea volumului pieselor gratuite când le combini cu vocea ta. Iată răspunsurile pe care le-am primit:
BigBadBeats:

Da, desigur, poți reduce volumul pentru a-ți potrivi vocea. Piesele noastre gratuite sunt mai multe pentru demonstrarea vocii tale și, dacă dorești o lansare efectivă a acesteia, ar trebui să cumperi o licență.

Anno Domini Nation:

Poți reduce volumul.

Anabolic Beatz

Desigur, poți face asta. Fă muzica instrumentală să sune cel mai bine pentru tine.

Prin urmare, e ok să reduci volumului pieselor instrumentale gratuite când le îmbini cu vocea ta.

Doar utilizând software gratuit, poți avea muzica ta într-un format mp3 și / sau wav, pe care-l poți folosi pentru a-ți crea un videoclip, care-i subiectul celui de-al doilea episod.

Înregistrarea videoclipului tău
Studioul meu de înregistrare video e destul de simplu: e telefonul meu: samsung galaxy s3 mini. Acest telefon e atât de vechi încât trebuie să te întoarci în timp 1000 de ani pentru a obține unul.
De asemenea, folosesc un trepied numit: Yunteng VCT - 5208.
Înregistrarea video nu-i o scuză: cel mai probabil ai un telefon capabil să înregistreze videoclipuri.

Editarea videoclipului tău

Pentru a edita videoclipul poți utiliza un editor video gratuit.
Pe site-ul lor, poți găsi o listă de tutoriale detaliate despre utilizarea editorului. Eu nu mă complic cu prea multe efecte. În acest episod poți vedea câteva caracteristici care pot fi utile când îți creezi videoclipul:

  • cum poți schimba viteza,
  • cum poți îngheța timpul,
  • cum poți adăuga text,
  • cum poți șterge părțile inutile dintr-un videoclip,
  • cum poți crea un videoclip în format peisaj / vertical.

Pentru a crea coperți poți utiliza un editor de imagini gratuit.

Ce-i un videoclip despre realitatea noastră fără un avertisment?

Conținutul despre realitatea noastră e destul de periculos, altfel
De ce oamenii evită să vorbească despre realitatea noastră?
Ar putea fi util să le oferim oamenilor avertismentul corespunzător. În unele videoclipuri despre realitatea noastră, putem găsi următorul avertisment: Acordul părinților Conținut explicit. Nu am folosit acest avertisment, deoarece se referă și la conținut pentru adulți, așa că oamenii ar putea confunda cele 2 sensuri. Așa că mi-am creat propriul avertisment care are șanse mai mici de a crea confuzie sau interpretare greșită.

Îți poți înregistra ecranul folosind un program gratuit. Poți urmări 1 tutorial pentru a vedea cum să rezolvi eroarea ecranului negru a acestui program.
Există resurse pe care le poți folosi pentru a-ți îmbogăți vocabularul. Ar putea fi utile mai ales pentru persoanele pentru care engleza nu-i prima limbă, așa cum e cazul pentru mine.

Nu sunt expert. Acesta-i primul videoclip pe care îl creez.

  • Puteți găsi sfaturi pe forumul Audacity.
  • Poți găsi sfaturi în tutorialele pe care le-am menționat, care sunt făcute de persoane mai calificate decât mine.
  • Poți vorbi cu alți artiști în comunități muzicale, in comunități de oameni creatori pasionați de crearea de conținut.

Când ai întrebări despre videoclip sau despre subiectele pe care le discut în articolele mele, îmi poți lăsa un mesaj și sunt mai mult decât fericit să te ajut, în măsura în care mă pricep.
minds, facebook, twitter

Prin urmare,

Banii nu sunt o scuză: îți poți crea propriul tău videoclip fără să cheltuiești un ban:

  • Poți utiliza instrumentele pe care le ai deja: calculatorul, telefonul și microfonul de la calculator,
  • Poți utiliza muzică instrumentală gratuită și
  • Poți utiliza programe gratuite, cum ar fi VSDC și Audacity.

Mulțumesc că mi-ai vizitat blogul.
Apropo: acest articol face parte dintr-o carte.
Comunitate discord.

Care-i mesajul videoclipului?
Știi deja care-i părerea mea despre provocarea noastră de pe blogul meu.
Sunt curios să știu care-i părerea ta despre provocarea noastră.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now