[PL /ENG] Kapibara jesieniara / Autumn capybara

Pamiętacie moją kapibarę dyniarę sprzed roku?

@kawa-i-kredki/pl-eng-kapibara-dyniara-pumpkin

No cóż, postanowiłam powrócić do tego tematu i spróbować kapibary w nowej odsłonie.

Do you remember my pumpkin capybara from a year ago?
@kawa-i-kredki/pl-eng-kapibara-dyniara-pumpkin Well, I decided to return to this topic and try the capybara in a new version.

Czy przez ten rok nauczyłam się lepiej rysować? Nie sądzę 😬 Za to na pewno nauczyłam się lepiej obsługiwać telefon i apkę do rysowania 🙃

Have I learned to draw better this year? I don't think so 😬 But I definitely learned how to use the phone and the drawing app better 🙃

W mojej głowie i tak ten obrazek wyglądał zupełnie inaczej 😂 co nie zmienia faktu, że i tak mi się podoba takie rysowanko.

In my head, this picture looked completely different 😂 which doesn't change the fact that I like this drawing anyway.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center