ЧУРУКОВЕЦ- на Горна

Здравейте на всички. 🙋‍♀️
Снощи ходихме на Чуруковец, едно заведение, което е в Горна Оряховица. 😁😁😁😍🤩

Приятно и с много добра кухня. 👍👏😊Всичко поднесено много красиво, как да не ти хареса.
🥗🍲🍜🍱🥞🥘🧈🍛🍹🍷🍺🍻
А персонала все млади хора и то любезни и с чувство за хумор, а като добавим и живата музика,🎵📯🎶🎷🎺🪗 няма нужда да ви разказвам повече.

Песни ,танци до зори.💃🕺 💃🕺💃🕺
Почувствах се като пепеляшка на бала. 👸👑Само дето кристалните ми обувки 🥿💎💍почнаха да ми стягат след полунощ 24:00ч., но пък хубавото беше като си тръгвахме ,че каляската ми НЕ беше се превърнала в тиква. Уморена от емоции ,аз заспах по пътя докато моя кочияш- Данчо не спря пред в къщи. Споделих ви тайната ми....хубав ден от мен....и до скороооо 🙋‍♀️👸👑🕺💃🤩😍🥿💜
P.S. Обещавам ако пак отида на бал да ви разкажа отново всичко. САМО НА ВАС😜😁🤗

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center