В клуба на безработните/ I got fired

Да, любими мои, имам новина - вече от два дни съм безработна 🤷‍♀️
Ето ме на

img_0.73662842312044.jpg

Защо ли!? Втори ден се опитвам да стигна до отговор на въпроса, но безуспешно. Може би имам предположения, може би са верни. Ще кажа следното-хората не понасят, когато някой друг е щастлив и е добре. Иначе няма логика да подтикнеш един човек, който си върши работата добре и съвестно, да подпише молба и буквално от днес за утре да го оставиш без работа.
Но такъв е животът.... Шарен свят 🤷‍♀️

Да отклоня малко темата и да тръгна в друга посока.
Днес бая хубаво си поспах, та станах чак следобед и нямаше много време за готвене, пък и в тези жеги май не ни се ядат тежки храни.

Сега ще туря една нескопосана снимка на манджурляка ми 😂

img_0.9623182566135894.jpg

Та имах едни яйца под ръка, но реших че искам да ги направя по различен начин и направих следното... Нарязах 4-5 гъби и половин домат (нямах повече) и ги метнах в тигана, посолих и след 10-15 минути, малко преди да ги махна от котлона, сложих кафяна лъжичка горчица, защото много харесвам аромата, който придава на ястията. През това време разбих 4 яйца с една супена лъжица вода. Гъбите и доматите прибавих към яйцата, настъргах кашкавал, сложих сол и черен пипер, разбърках, сложих в тавичка и айде във фурната на 180 градуса за 20 минути.
Стана изключително приятно на вкус, само където аз съм малко параноя и не бях сигурна дали тази обработка на гъбите беше достатъчна и не изядох всички в порцията 😂 Та, ако някой реши може да ползва бланширани за по-сигурно. Иначе препоръчвам с две ръце, особено, ако сте фенове на яйцата.

Та хапнах си, позяпах малко телевизия и реших, че не ме свръта повече вкъщи и ще хващам пътя.
Ето една снимчица, която направих преди малко, докато вървях по пътеката между моя и съседния квартал.

img_0.6317128462703707.jpg

Доста е приятно и красиво.
Вървя и си пиша постчето, в което ви се оплаках за работата и похвалих за вечерята 😂 Ще видя разходката до къде ще ме отведе. На вас желая лека и приятна лятна вечер. 😘

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center